Drodzy Czytelnicy

Drodzy Czytelnicy
30
Zanim My Company Polska, magazyn adresowany do właścicieli i menedżerów małych i średnich firm, trafił dziś w Wasze ręce, postanowiliśmy lepiej Was poznać.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 1/2015 (1)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W lipcu tego roku firma TNS Polska przeprowadziła dla nas ekskluzywny sondaż wśród 400 małych i średnich firm, dzięki któremu autorytatywnie możemy stwierdzić, co najbardziej utrudnia Wam prowadzenie biznesu, czego oczekujecie od nowego rządu, jaki jest Wasz stosunek do wprowadzenia euro w Polsce. Dowiedzieliśmy się również, że wśród partii politycznych oraz organizacji zrzeszających przedsiębiorców nie ma lidera, który najlepiej reprezentowałby Wasze interesy i że nie ma również banku, którego oferta odpowiadałaby w pełni Waszym potrzebom. 

My z kolei przekonani jesteśmy, że na rynku nie ma medium, które swoją uwagę skupiłoby na Waszych problemach. A ponieważ od kilku miesięcy najmodniejszym hasłem w Polsce jest zmiana, postanowiliśmy to zmienić. Dziś na rynek mediów biznesowych wprowadzamy nową markę – My Company Polska, której adresatami jesteście Wy – mali i średni przedsiębiorcy, właściciele firm oraz ich kluczowi pracownicy. Jak podają statystyki, wypracowujecie niemal co drugą złotówkę (48,5 proc.) polskiego PKB. To wielki wkład w nasz dobrobyt, ale wierzymy, że chcecie i możecie więcej. Potrzebujecie do tego również rzetelnej, aktualnej i nowocześnie podanej wiedzy, inspirującej do rozwoju, a zarazem bardzo praktycznej. Nasze nowe przedsięwzięcie chce Wam w tym pomóc. 

Idąc z duchem czasu i rozumiejąc Wasze potrzeby, mamy ambicję docierać do Was z pomocnymi informacjami poprzez taki kanał i w taki sposób, w jaki chcecie je przeczytać: w tradycyjnej formie drukowanej, w wersji tabletowej, smartfonowej lub webowej. A to dopiero początek. Równolegle uruchamiamy portal zawierający treści wykraczające poza ramy miesięcznika oraz liczne narzędzia internetowe pomocne w prowadzeniu biznesu. Jesienią tego roku zorganizujemy również pierwsze nasze konferencje.

Stawiamy na doświadczenie, wiarygodność i profesjonalizm. Dla ludzi przedsiębiorczych, wymagających i ceniących jakość chcemy być medium pierwszego wyboru. Wokół marki My Company Polska pragniemy skupić społeczność ludzi aktywnych, z aspiracjami, kochających biznes i odnoszących w nim sukcesy. 

Dołączcie do nas! 

Dorota Goliszewska, redaktor naczelna


DOROTA GOLISZEWSKA
Od ponad 20 lat związana z prasą biznesową w Polsce. Pełniła funkcje kierownicze – w randze zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktor naczelnej – w wielu opiniotwórczych tytułach ekonomicznych: Prawo i Gospodarka, Cash, Parkiet, Profit, Manager Magazin.

My Company Polska wydanie 1/2015 (1)

Więcej możesz przeczytać w 1/2015 (1) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie