Wycena mieszkania podstawą sprzedaży! Domowo.pl pomoże ci sprzedać nieruchomość

Domowo
Domowo
- Założyliśmy Domowo.pl, ponieważ chcieliśmy pomagać ludziom w bezpiecznej sprzedaży i wynajmie nieruchomości – zaczyna rozmowę Łukasz Grzywacz, współzałożyciel firmy.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

I dodaje: - Sądzę, że na ten moment naszą największą przewagą jest profesjonalna bezpłatna wycena nieruchomości. Nasi eksperci zaledwie w kilka minut sprawdzają wszystkie dostępne raporty cen transakcyjnych tak by jak najdokładniej oszacować realną wartość nieruchomości.

Domowo.pl powstało z pasji do nieruchomości i chęci pomocy ludziom, aby proces sprzedaży często dorobku całego życia nie był tak stresujący. Wyceniamy nieruchomości bardzo szybko, bazujemy przy tym na raportach cenowych od Notariuszy oraz na własnym doświadczeniu z ostatnio sprzedanych mieszkań. Często jest tak, że sam wyceniam nieruchomości, po mnie robi to rzeczoznawca, który podobną wycenę uzyskuje w znacznie dłuższym czasie – mówi Łukasz.

Jak właściwie działa Domowo.pl? Podstawą serwisu jest bezpłatna wycena, która pomaga dobrać cenę adekwatną do sytuacji na obecnym rynku nieruchomości. - W dobie internetu każdy może sprzedać swoją nieruchomość sam, ale pytanie czy za najlepszą cenę? Nasza firma nie tylko promuje nieruchomości na wszelkich dostępnych portalach internetowych, ale również dba o bezpieczeństwo transakcji i o indywidualne potrzeby każdego klienta. Dzięki naszemu dużemu doświadczeniu w prowadzeniu negocjacji uzyskujemy najlepsze oferty cenowe dla naszych klientów sprzedających nieruchomości. Zapewniamy każdemu klientowi wykonanie profesjonalnej sesji fotograficznej bądź stworzenie „wirtualnego spaceru” tak aby sprzedać nieruchomość po jak najwyższej cenie. Możemy pochwalić się setkami skutecznie wycenionych i sprzedanych nieruchomości naszych klientów w całej Warszawie! - deklaruje przedsiębiorca.

Sprawne działanie Domowo.pl nie byłoby możliwe, gdyby nie światłowód doskonałej jakości od Orange Polska. – Robimy naprawdę mnóstwo wycen, dlatego stabilne połączenie internetowe jest dla nas kluczowe. Ponadto z klientami rozmawiamy głównie za pośrednictwem komunikatorów internetowych, dlatego nie możemy sobie pozwolić na zerwane połączenia. Jeśli już jakieś problemy się zdarzą, dział IT Orange Polska szybko je naprawia – tłumaczy Łukasz Grzywacz. I dodaje, że firma telekomunikacyjna dba także o bezpieczeństwo danych klientów serwisu, co w tej branży jest niezwykle istotne.

Advertisement

ZOBACZ RÓWNIEŻ