Francuski gigant rozwijający technologie marketingowe przejmuje spółkę User.com

Spółka User.com została częścią Positive Group
Spółka User.com została częścią Positive Group / Fot. materiały prasowe
W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- User.com rósł dynamicznie jeszcze przed dołaczeniem do Positive Group. Przed nami duże projekty, które pozwolą przyspieszyć wprowadzenie nowej oferty dla dużych firm i korporacji w całej Europie. To wielka przyjemność powitać zespół User.com w rodzienie Positive Group. Mamy sobie wiele do zaoferowania pod względem doświadczenia, podejścia do biznesu i klienta, co stanowi bogactwo naszej współpracy. To przejęcie odegra ważną rolę w historii grupy w nadchodzących miesiącach - komentuje Mathieu Tarnus, założyciel i CEO Positive Group

User.com to spółka założona w 2016 roku przez Grzegorza Warzechę, do którego na wczesnym etapie dołączył Michał Korba. Razem stworzyli platformę automatyzującą działania marketingowe, z której dziś korzysta kilkuset klientów na świecie, w tym firmy takie, jak LG Electronics, Bricomarché, Castorama oraz BNP Paribas

Pozwala ona budować spersonalizowaną komunikację z klientami, a w konsekwencji - sprzedawać więcej - zapewniają twórcy platformy

Spółka celuje w sektor średnich i dużych firm, konkurując na globalnym rynku z takimi graczami jak HubSpot, Salesforce Marketing Cloud, Emarsys czy Braze. - U boku Positive Group User.com przyspieszy swój rozwój, pozostając wiernym swojemu DNA. Zbieżność wartości i dostęp do know-how pozwoli nam sięgnąć po jeszcze więcej - podkreśla Grzegorz Warzecha.

User.com - plany

Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań MarTech. Ambicją Positive Group będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju User.com w Europie. Po pierwsze, poprzez uruchomienie marki w krajach, w których grupa jest już obecna - np. we Francji, Niemczech i Włoszech. Następnie poprzez wspólne wykorzystanie zasobów R&D z firm grupy w celu wzmocnienia funkcjonalności platformy. Za realizację planów i dalszy, dynamiczny rozwój całej grupy odpowiadać będzie międzynarodowy zespół, który dotąd pracował na sukcesy takich marek jak Leroy Merlin, Salesforce i Oracle. Do końca 2024 roku Positive Group planuje zatrudnić kolejne 30 osób.

ZOBACZ RÓWNIEŻ