martech
zobacz inne tematyGrzegorz Błażewicz ustępuje ze stanowiska CEO SALESmanago
Grzegorz Błażewicz, założyciel SALESmanago, przez 13 lat był także CEO platformy. Dziś, za pośrednictwem LinkedIn poinformował, że zakończył pełnienie funkcji dyrektora generalnego SALESmanago, a od teraz zaczyna być członkiem rady nadzorczej i inwestorem spółki.
Francuski gigant rozwijający technologie marketingowe przejmuje spółkę User.com
W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.
cux.io jednym z kluczowych graczy na rynku analityki produktowej. W planach spółki kolejna runda
cux.io - startup specjalizujący się w wykorzystaniu uczenia maszynowego do analizy predyktywnej - znalazł się w raporcie MarketsandMarkets poświęconym globalnemu rynkowi analityki produktowej. To jedna z dwóch polskich spółek, jaką ujętą w publikacji.
Oni wiedzą, jak działa twój umysł i na tym zarabiają. "Jesteśmy świadomi broni w naszych rękach"
Startup Behavio wie, co siedzi w twojej głowie. I potrafi to wykorzystać, by poprawić jakość kampanii marketingowych. Przerażające? - Zawsze byliśmy świadomi „broni”, która jest w naszych rękach, bardzo ostrożnie selekcjonujemy klientów – nie współpracujemy z ludźmi, którzy chcą wykorzystać dane do narażenia ludzi na niebezpieczeństwo
Digital First AI to rewolucja w marketingu? "Dajemy marketerom narzędzia do optymalizacji pracy"
Liczymy, że niebawem dojdziemy do momentu, w którym przedsiębiorca weźmie do ręki telefon, powie kilka zdań na temat swojej firmy, a my na tej podstawie będziemy w stanie dostarczyć mu precyzyjną strategię marketingową oraz zaproponować kontent - mówi Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.
Digital First AI z dużym wdrożeniem. Polacy pomogą transferować technologię na Uniwersytecie Oxforda
Digital First AI, polski startup z sektora MarTech, podpisał 5-letni kontrakt z Infinitum Education - inkubowanym w Oxford University Innovation startupem z branży Edtech, który zarządza transferem technologii na Uniwersytecie Oxforda. Według QS University Rankings 2022 Oxfordzka uczelnia jest drugą najlepszą uczelnią na świecie.