Rozstanie Krotoskiego i Cichego. Powstaje nowy podmiot w branży moto

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 85
Grupa Krotoski to nowy podmiot na rynku moto, który powstał na bazie znanej marki Krotoski i Cichy. Na czele zarządu stanęli Maciej Foczpański oraz Piotr Wnękowski.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Grupa Krotoski to nowy podmiot na rynku moto, który powstał na bazie znanej marki Krotoski i Cichy. Na czele zarządu stanęli Maciej Foczpański oraz Piotr Wnękowski.

Grupa Krotoski to marka, która powstała po rozstaniu współwłaścicieli największego dealera samochodowego Roberta Krotoskiego i Mirosława Cichego. Korzystając z ponad 30 lat tradycji i doświadczenia, zespół Roberta Krotoskiego, na czele z nowym zarządem, wkracza na nowe tory.

Grupa Krotoski-Cichy od lat utrzymywała się na pierwszym miejscu w rankingu Top 50 dealerów samochodów. 30 lipca br. doszło do podziału Grupy Krotoski-Cichy. Po ponad 30 latach właściciele Grupy zdecydowali, że chcą rozwijać się osobno. Powodem podjętej decyzji były rozbieżne plany dotyczące rozwoju Grupy. Obecnie w skład Grupy Krotoski wchodzi 12 salonów aut marek Volkswagen, Skoda, Audi oraz Porsche. Po podziale Grupa Krotoski będzie plasować się w Top 5 rankingu, jednak zarząd nie zamierza na tym poprzestawać. Wraz z dalszym rozwojem Grupa planuje celować w coraz wyższe miejsca rankingu.

Zespół nowej marki liczy 800 osób. Firma chce doprowadzić do podniesienia jakości obsługi klienta oraz rozwinąć ofertę z obecnie 400 samochodów. Drugim filarem Grupy Krotoski będą auta sportowe. W ostatnim czasie został otwarty salon Porsche Centrum Łódź, a w dwóch lokalizacjach w Polsce powstaną autoryzowane salony Audi Sport: mowa o Audi Centrum Łódź oraz Audi Radzymińska w Warszawie. Warto również zaznaczyć, że samochody Audi RS będą sprzedawane jedynie w 10 lokalizacjach w Polsce – w tym 2 z tych lokalizacji należeć będą do Grupy Krotoski.

Grupa Krotoski zamierza również rozwijać się w zakresie sprzedaży i serwisu aut elektrycznych. Obejmuje to nie tylko zwiększenie oferty samochodów elektrycznych, ale również rozwój infrastruktury oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi tych aut. Do końca roku 2020 wszystkie salony będą w pełni gotowe do kompleksowej obsługi samochodów elektrycznych. Plany obejmują również zwiększenie wolumenu sprzedaży aut elektrycznych do 35 proc. do 2025 roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ