Pointpack i Stava ruszają ze współpracą

Pointpack jest firmą budującą rozwiązania IT dla branży handlowej i kurierskiej w obszarze ostatniej mili logistyki miejskiej, systemów kasowych i punktów “click and collect”.
- Obecnie wspieramy ponad 8 000 punktów handlowych w integracji usługi nadawania i odbierania przesyłek. Tworzymy ekosystem, dzięki któremu efekt skali pojawia się szybciej, a klienci mają możliwość skorzystania z usług kurierskich, oszczędzając swój czas. Szacujemy, że do 2025 r. roczna liczba przesyłek wzrośnie do ok. 32 na mieszkańca w porównaniu do ok. 14 w tym roku - mówi Marek Piosik, prezes Pointpack.
Stava jest z kolei największą franczyzową siecią gastro-kurierską w Polsce, zajmującą się m.in. dowozami zakupów ze sklepów.
- Rozwój segmentu dowozów zakupów i innych usług realizowanych dla branży handlowej w zakresie logistyki ostatniej mili znacząco przyspieszył w 2020 roku i wszystko wskazuje na to, że ten trend utrzyma się w 2021 roku. Stava inwestuje w rozbudowę oferty dla sieci handlowych i dlatego bardzo się cieszymy z perspektywy dalszej, szerszej współpracy z Pointpack - mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.
Stava prowadzi obecnie emisję akcji w modeli crowdfundingowym.