Plum Bum. Intymna siłownia dla kobiet

fot. Adobe Stock fot. Adobe Stock
Pierwsza polska marka akcesoriów do ćwiczeń wewnętrznych mięśni miednicy, nazywanych mięśniami Kegla, powstała z inicjatywy kobiet, aby pomagać innym kobietom.

Stworzyłyśmy produkt wspierający kobiece zdrowie, szczególnie po porodzie, lecz nie tylko. Mówimy o intymnych sprawach Polek nowym językiem – mówi Marzena Biernacka, co-founder firmy Plum Bum. Zaprojektowane przez jej firmę kulki waginalne (nazywane potocznie „kulkami gejszy”) to dwa dokładnie wyprofilowane ciężarki wykonane z hipoalergicznego sylikonu o wadze 55 g i 85 g. – Kulki Plum Bum są progresywne, to oznacza, że kobieta zaczyna treningi od większych, lżejszych kulek, a w miarę postępów wykorzystuje kulki mniejsze i cięższe – tłumaczy Biernacka. I dodaje: – To taka intymna siłownia. 

Pomysł na biznes zrodził się, gdy Marzena po ciąży pragnęła wrócić do formy sprzed dziewięciu miesięcy. Szukała sposobu, jak to zrobić. Podczas pobytu w Hiszpanii w jednej z eleganckich perfumerii trafiła na kulki służące do ćwiczeń mięśni łonowych. Po powrocie do Polski chciała kupić taki sam zestaw w Warszawie. Podobnego asortymentu na próżno szukała w aptekach czy drogeriach. Jedynym miejscem, gdzie „kulki gejszy” były dostępne, okazały się wtedy sex-shopy. Sprzedawca wyjął na ladę kilka tandetnych, erotycznych kulek, bez żadnej informacji dotyczącej wagi każdej z nich. Tymczasem odpowiednie wyważenie kulek jest istotnym elementem, jeżeli chce się je stosować w celach medycznych. Profesjonalnych kulek  Kegla młoda mama nie mogła nigdzie dostać. Postanowiła więc wypuścić na...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 8/2020 (59)

Więcej możesz przeczytać w 8/2020 (59) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY