PGE zachęca przedsiębiorców do wspólnego budowana farm wiatrowych na Bałtyku

Morska farma wiatrowa
Morska farma wiatrowa, fot. Adobe Stock
18 czerwca br. odbędą się specjalne warsztaty dla przedsiębiorców, którzy chcą wziąć udział w rozwoju farm wiatrowych na Bałtyku. Wydarzenie organizowane jest przez PGE i odbędzie się online.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Warsztaty poświęcone morskiej energetyce wiatrowej odbędą się 18 czerwca 2021 r. w formule online. Spotkanie będzie poświęcone omówieniu takich zagadnień jak: potencjał rozwoju morskiej energetyki wiatrowej w Polsce, infrastruktura portowa, stan prac przy projektach morskich farm wiatrowych PGE, jak również zostanie zaprezentowany portal zakupowy PGE, tak żeby ułatwić potencjalnym wykonawcom uczestnictwo w przetargach organizowanych przez PGE. Warsztaty poświęcone morskiej energetyce wiatrowej to cykl spotkań dla potencjalnych wykonawców strategicznej inwestycji Grupy PGE. To kolejne, po spotkaniach z firmami z obszaru ciepłownictwa i lądowej energetyki odnawialnej, warsztaty organizowane dla potencjalnych wykonawców inwestycji Grupy PGE wpisanych w realizację strategii Grupy PGE. 

Warszaty dla przedsiębiorców

Aby zachęcić przedsiębiorców do udziału w warsztatach i włączenia się w polski projekt offshorowy, PGE przygotowała drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu” pod hasłem „Rozwijaj z nami moc bałtyckiego wiatru. Zbuduj z nami farmy wiatrowe”. W spocie reklamowym przedstawiony jest strategiczny projekt Grupy PGE, jakim są morskie farmy wiatrowe. Jednocześnie, jest on zaproszeniem dla wykonawców, którzy chcą wziąć udział w tworzeniu polskiego sektora morskich farm wiatrowych, do uczestniczenia w warsztatach online dla wykonawców. 

Działania komunikacyjne rozpoczęły się 1 czerwca i potrwają do 16 czerwca br. 10 czerwca został uruchomiony formularz dla uczestników warsztatów, którzy chcą dołączyć do bazy podmiotów zainteresowanych uczestnictwem w programie offshore realizowanym przez PGE. 

Kampania reklamowa prowadzona jest w prasie, Internecie, oraz na platformach VOD oraz na kanałach społecznościowych Grupy PGE w postaci 15 - sekundowego spotu oraz reklamy display. Za produkcję spotu i przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis. 

Praca z domu. Jak na niej zarabiać?

ZOBACZ RÓWNIEŻ