pge

zobacz inne tematy
Słyszymy głos pracowników

Słyszymy głos pracowników

Najlepszym sposobem na budowanie pozycji dobrego pracodawcy jest dobra komunikacja. Od niej zaczyna się przyjazne środowisko pracy – przekonuje Magdalena Wyrzykowska-Glezner z PGE Polska Grupa Energetyczna SA.

Moc sponsoringu

Moc sponsoringu

Osiem programów, trzy główne filary działalności sponsoringowej i efektywność projektów na poziomie 863 proc. – tak jednym zdaniem można podsumować Raport Sponsoringowy Grupy PGE z 2021 r.

Zielone Strony Biznesu. Okazja na morski biznes

Zielone Strony Biznesu. Okazja na morski biznes

Turbiny, fundamenty, kable, konstrukcje stalowe, usługi portowe, prace projektowe i serwisowe, ekspertyzy i szkolenia – możliwości włączenia się w nowo powstający polski przemysł energetyki morskiej są ogromne. I właśnie się otwierają dla krajowego biznesu.