alibaba

zobacz inne tematy
Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jednym z niespodziewanych efektów pandemii Covid-19 jest fakt, że produkty premium coraz chętniej kupujemy "z drugiej ręki". Niemałą rolę odgrywa w nim też moda na zero waste, czyli styl życia polegający na generowaniu minimalnej ilości odpadów. To zła wiadomość dla producentów dóbr luksusowych, którym koronawirus szczególnie dał się we znaki.

Marki luksusowe w ogromnym kryzysie. Czy nowy pomysł poprawi ich sytuację?

Marki luksusowe w ogromnym kryzysie. Czy nowy pomysł poprawi ich sytuację?

Rynek dóbr luksusowych pikuje. Konsumenci produktów tej kategorii przywykli do rytuału nabywania ich w sklepach stacjonarnych, a ich producentom przez myśl nie przeszło, aby tę tradycję zastąpić cyfrowym odpowiednikiem. Teraz właściciele marek klasy premium - wraz ze wschodnim gigantem e-handlu, Alibabą - przystąpili do ofensywy.

Alibaba z rekordowym wynikiem podczas Dnia Singla

Alibaba z rekordowym wynikiem podczas Dnia Singla

Alibaba - chiński gigant e-commerce - podczas wyprzedaży zorganizowanej z okazji Dnia Singla sprzedał produkty o wartości ponad 74 mld dolarów. To prawie dwa razy więcej, niż podczas tej samej promocji w ubiegłym roku.