Škoda – pierwsza w Polsce reklama na żywo

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 51
6 października marka Škoda wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska Fabia”. 60-sekundowy materiał, zrealizowany w jednym ujęciu, promował wprowadzenie do sprzedaży nowej Fabii.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

6 października marka Škoda wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska Fabia”. 60-sekundowy materiał, zrealizowany w jednym ujęciu (tzw. mastershot), promował wprowadzenie do sprzedaży nowej Fabii. 

Transmisja została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt. W reklamie wystąpiła Bovska – młoda polska wokalistka, która wykonała cover „You Got It”.

W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. Na największym planie zdjęciowym w Polsce, w hali o powierzchni 2 tys. mkw., twórcy spotu umieścili cztery samochody marki Škoda, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem. 

– Jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce oraz marka, która dziewięć lat z rzędu była i jest najczęściej wybieraną przez Polaków, w naturalny sposób wcielamy się także w rolę trendsetterów na płaszczyźnie reklamowania naszych samochodów. Ta śmiała realizacja pokazuje, że naszą markę stać na podejmowanie wielu wyzwań – także tych nowatorskich i niekonwencjonalnych – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda. 

W produkcję reklamy zaangażowanych było blisko 120 osób. Zespół autorów akcji łączył specjalistów marki Škoda Polska, Isobar Polska, Propeller Film, PHD Media Direction, Dentsu Aegis Network oraz Agencji TVN i TVN Media. Wydarzenie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. 

– Zapewne znajdzie się wiele osób, które powiedziałyby, że mastershot, ruchome scenografie, ujęcia trickowe, pojazdy w reklamach czy video mapping to formy stosowane od dawna w branży reklamowej. Nikt jednak nie zrealizował dotychczas produkcji, która wykorzystywałaby te wszystkie elementy naraz, w jednej 60-sekundowej formie i do tego live – podkreśla Joanna Biernacka, Creative Director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). 

Spot „Nowa Bovska Fabia Live”, obejrzało w TVN ponad 2,6 mln widzów. W kanałach online odtworzono łącznie blisko 0,5 mln streamów live. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ