Klarna wprowadza nieoprocentowane raty dla polskich klientów

Klarna będzie wspierała transformację energetyczną
Klarna będzie wspierała transformację energetyczną, fot. Klarna (raport klimatyczny)
Od 20 czerwca polscy konsumenci mogą skorzystać z nowej usługi Klarny – „Zapłać w 3 ratach” i podzielić płatność za zakupy online na trzy nieoprocentowane raty.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Rozwiązanie to odpowiedź szwedzkiego fintechu na rosnące zainteresowanie elastycznym metodami płatności w Polsce – blisko 50 proc. polskich konsumentów wolałoby skorzystać z rat oferowanych przez BNPL („kup teraz, zapłać później”), niż korzystać z tradycyjnych kart kredytowych.

Klarna w Polsce wprowadza nową ofertę

Dotychczas konsumenci z Polski mieli możliwość skorzystania z flagowego rozwiązania marki - „Zapłać za 30 dni”. Nowa usługa jest odpowiedzią szwedzkiego fintechu na rosnące zainteresowanie polskich konsumentów elastycznymi metodami płatności.

Nowa usługa jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy na polskim rynku, zapewniając klientom większą elastyczność w wyborze metod płatności dopasowanych do ich preferencji oraz wygodę podczas zakupów online. Dzięki wprowadzeniu rozwiązania „Zapłać w 3 ratach” konsumenci z Polski mogą, przy użyciu karty debetowej, kredytowej lub prepaid, podzielić swoje zakupy na trzy nieoprocentowane raty. Pierwsza z nich regulowana jest w momencie wysyłki zamówienia przez sklep, a pozostałe planowane są automatycznie co 30 dni.

Należności za drugą i trzecią ratę pobierane są z karty płatniczej użytkownika, aż do momentu uregulowania wszystkich zobowiązań, można je również opłacać samodzielnie, korzystając z opcji Przelewy24 lub Blik. W ten sposób klienci mogą rozłożyć koszty zakupu na trzy miesiące i otrzymać produkt przed zapłaceniem pełnej kwoty. Aplikacja Klarny dodatkowo umożliwia opcję wcześniejszej spłaty pojedynczej raty lub nawet całego salda. Użytkownicy mogą również wydłużyć termin zapłaty rachunku o kilka dni. W aplikacji mogą także zobaczyć wszystkie swoje zamówienia oraz nadchodzące płatności - w ten sposób Klarna wspiera klientów w zarządzaniu ich finansami. 

Przeczytaj także: Mocny spadek wyceny Klarna

Wygodne zakupy w internecie 

Klarna zdobyła popularność na polskim rynku dzięki usłudze „Zapłać za 30 dni”, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w ponad 4 tys. sklepów w Polsce i opłacenie ich w ciągu 30 dni bez ponoszenia dodatkowych opłat. To bezpieczna metoda płatności, która pomaga w podejmowaniu świadomych oraz odpowiedzialnych decyzji, dostosowanych do sytuacji finansowej konsumentów. 

- Z naszego badania Shopping Pulse wynika, że blisko 50 proc. Polaków woli rozłożyć zakupy na raty korzystając z usług BNPL (“buy now, pay later”), niż z tradycyjnych kart kredytowych. Dlatego cieszy nas , że od teraz możemy jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby i zapewnić im więcej opcji do wyboru. Z ponad 26 milionami aktywnych użytkowników na całym świecie, Klarna łączy w sobie szeroką gamę funkcji, które sprawiają, że cała podróż zakupowa jest bezpieczniejsza i przyjemniejsza. W ciągu ostatnich dwóch lat rozszerzyliśmy swoją obecność w Europie Środkowo – Wschodniej, stając się liderem w zakresie elastycznych  metod płatności na rynku CEE, co  daje nam jeszcze większą motywację do dalszego rozwoju – mówi Łukasz Dwulit, Head of Klarna Poland, nawiązując do faktu, iż od 7 czerwca 2023 roku Klarna dostępna jest również na rynku rumuńskim. 

Od 20 czerwca możliwość rozłożenia płatności za zakupy na 3 równe, nieoprocentowane raty, będzie możliwa w wybranych sklepach i wprowadzana kolejno w nadchodzących tygodniach u pozostałych partnerów. 

Sprawdź to: Pizza Hut testuje podziemne dostawy przed premierą filmu "Wojownicze Żółwie Ninja"

Klarna. Czym zajmuje się firma

Od 2005 roku Klarna realizuje misję usprawnienia handlu, stawiając potrzeby konsumentów na pierwszym miejscu. Dzięki ponad 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna zmienia sposób, w jaki ludzie dokonują zakupów i płacą online, oferując bezpieczne, zrównoważone rozwiązania płatnicze i narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji. Ponad 500 000 globalnych sprzedawców korzysta już z innowacyjnych technologii i rozwiązań marketingowych Klarna, w tym takie marki jak: H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group i Nike. 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ