Reklama

loreal

zobacz inne tematy
Elastyczność daje komfort. Wywiad z Moniką Frydrych

Elastyczność daje komfort. Wywiad z Moniką Frydrych

Wydawało mi się, że aby założyć własną firmę trzeba mieć unikatowy pomysł, w pewien sposób wymyślić koło na nowo. Ale biznes tak nie działa najlepsze pomysły to te, gdzie po prostu filtrujesz swoją wiedzę i doświadczenie i odnajdujesz się w segmencie, który dobrze znasz – wskazuje Monika Frydrych (ex-L’Oréal, Douglas Polska, Zalando), założycielka marki Luare.

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Cyfryzacja pozwoli nam nie tylko zachować dotychczasowych klientów, ale też zyskać nowych. Cyfrowo możemy tworzyć nowe produkty, modele biznesowe, ciąć koszty w procesach. Pierwsze efekty widoczne są bardzo szybko. Przedstawiamy ciekawe przykłady digitalizacji.

Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa

Wiesław Gałązka: W Polsce nie istnieje ruch konsumencki. Poza tym jesteśmy w apogeum buractwa

- Wolne media, które powstały po 89. roku wypuściły gołąbka wolności z kieszeni, w której trzymały i trzymają zasmarkane chusteczki. Politycy w ostatnich trzydziestu latach zaniechali budowy społeczeństwa obywatelskiego, czego efekt dostrzegamy współcześnie bardzo wyraźnie – mówi Wiesław Gałązka z Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ekspert ds. komunikacji i wizerunku.

Reklama