beauty
zobacz inne tematyInter Group, czyli jak polska firma z branży beauty zdobyła popularność na europejskich rynkach [WYWIAD]
Chociaż największe kontrakty zawieramy z Niemcami i Czechami, szanse dla naszej marki nie ograniczają się jedynie do tych krajów. Obecnie produkty Inter Group zdobywają uznanie w wielu innych regionach, takich jak Słowacja, Włochy czy Wielka Brytania - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Eliza Trzmiel, współzałożycielka Inter Group.
Jak wdrażać technologie w branży beauty. Opowiada dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta - zapewnia Valery Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
Branża beauty kryzysu się nie boi?
Mimo pogarszającej się kondycji finansowej polskich firm nie wszystkie branże równo cierpią problemy. Branża beauty, jako jedna z niewielu, zdaje się nie odczuwać kryzysu gospodarczego.