Gala Marki Godnej Zaufania 2017
Fot. WGz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 9/2017 (24)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
To już druga edycja naszego badania. Ponownie poprosiliśmy przedsiębiorców o wskazanie tych produktów i usług, do których mają szczególne zaufanie. W spontanicznych odpowiedziach wymieniono ponad 350 marek, spośród których 23 zasłużyły na przyznawany przez nasz magazyn tytuł.
Badanie została zrealizowane przy zastosowaniu metody CAWI (ankiety online), a respondenci wskazywali spontanicznie marki, którym ufają najbardziej. Wszystkie pytania dotyczące marek były otwarte. Dało to równe szanse nominacji każdej marce, niezależnie od jej wielkości i zasięgu. Odpowiedzi respondentów w pełni bazowały na ich osobistej wiedzy i doświadczeniu.
Laureaci, którzy odbierali nagrody z rąk Doroty Goliszewskiej (redaktor naczelnej „My Company Polska”) oraz Rajmunda Tochwina (członka zarządu Tarsago Media Group, wydawcy magazynu), nie kryli radości i zadowolenia z faktu, że to właśnie przedsiębiorcy, ich klienci i partnerzy, wskazali ich marki jako te, które zasługują na największe zaufanie.
Tym większe gratulacje należą się wszystkim nagrodzonym. Mamy nadzieję, że otrzymany kapitał zaufania zaprocentuje w ich relacjach z klientami biznesowymi.
Pełne wyniki badania dostępne są na stronie www.MarkaGodnaZaufania.pl.
Więcej możesz przeczytać w 9/2017 (24) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.