książka
zobacz inne tematySzukam partnera, czyli o potędze współpracy
Ogromnym zmianom na rynku, które zaszły w ciągu ostatnich dwóch lat, towarzyszą również zmiany w przywództwie. Decyzję „buduj albo kupuj” zastąpiła w wypadku większości firm strategia „współpracuj i szukaj partnerów”.
Prosta droga do e-commerce. cyber_Folks inspiruje, najlepsi zdradzają swoje patenty
Nie musisz znać konstrukcji samochodu, by mieć frajdę z jazdy i parkować “kopertą” tam, gdzie inni się nie mieszczą. Tak samo nie musisz być programistą czy web developerem, żeby stworzyć dobrze prosperujący sklep internetowy. Skąd to wiemy? Z książki „Patent na e-commerce” autorstwa Krzysztofa Domaradzkiego, napisanej i wydanej dzięki cyber_Folks.
„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!
Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.
Bezonomika. Jak Amazon zmienia nasze życie [KSIĄŻKA]
Zaskakująca książka… Bezonomika otworzy wam oczy na to, czym naprawdę jest Amazon, jak działa i czym prawdopodobnie się stanie - John Huey, były redaktor naczelny „Time”. Książka światową premierę miała w maju 2020 roku, w Polsce ukaże się 3 lutego nakładem wydawnictwa Studio Emka.
Najlepsze pomysły rodzą się bez fanfar [WYWIAD]
Przedsiębiorcy często sobie wmawiają, że ludzie z korporacji są ostrożni i unikają ryzyka i dlatego najbardziej ekscytujące pomysły rodzą się w małych firmach. Kiedy jednak zatrudni się człowieka z korporacji w startupie, ten rozluźnia krawat i z konserwatysty utrącającego projekty staje się chorążym innowacyjności – mówi Safi Bahcall, autor książki „Odlotowe pomysły”.