Aktualności

Rynek eko-kosmetyków wystrzelił dzięki zamożnym klientom

Rynek eko-kosmetyków wystrzelił dzięki zamożnym klientom

71 proc. – o tyle w ciągu minionego roku wzrosła wartość polskiego rynku ekologicznych kosmetyków. Na ten wynik paradoksalnie największy wpływ mieli konsumenci, którzy na co dzień nie są wrażliwi na ekologię, ochronę środowiska czy niezdrowe składniki, al

MCP 22.10.2019
W Warszawie biura rozchodzą się w mgnieniu oka

W Warszawie biura rozchodzą się w mgnieniu oka

Za nami rekordowe dziewięć miesięcy na warszawskim rynku nieruchomości biurowych. Popyt w pierwszych trzech kwartałach roku wyniósł rekordowe 689,3 tys. mkw., o 10 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE „Warszawski Rynek Biurowy”.

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polska marka modowa wchodzi do Finlandii

Polski producent odzieży w październiku br. zadebiutował w Finlandii. To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowan

Biurowiec będzie walczył ze smogiem 

Biurowiec będzie walczył ze smogiem 

Przy biurowcu Wave w Gdańsku, realizowanym przez Skanska, powstanie pierwszy w Gdańsku chodnik z antysmogowego betonu. Od strony ul. Grunwaldzkiej inwestor planuje wykorzystanie betonowych płyt, które dzięki działaniu słońca redukują stężenie szkodliwych

Zmiany w handlu powodują polaryzację na rynku centrów handlowych

Zmiany w handlu powodują polaryzację na rynku centrów handlowych

Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że wyzwania i zmiany zachodzące w sektorze handlowym nadal wpływają na dynamikę rozwoju rynku centrów handlowych w Europie przy jednocześnie dużym zróżnicowaniu aktywności d

MCP 18.10.2019
Home.pl debiutuje za granicą

Home.pl debiutuje za granicą

Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów

Huawei zainwestuje w Polsce 10 milionów dolarów w rozwój ekosystemu marki. Taką deklarację złożył Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska, podczas pierwszej w Polsce konferencji Huawei Developer Day, która odbyła się dziś w Warszawie. Pod

MCP 16.10.2019
Bateriomaty pojawią się na polskich ulicach

Bateriomaty pojawią się na polskich ulicach

Są już paczkomaty, butelkomaty czy coolomaty, teraz czas na bateriomaty. Firma Hop.City przygotowała pierwszą wersję produktu noszącego nazwę alfa1 Bateriomat. Będzie to miejsce ładowania baterii dla lekkich pojazdów elektrycznych.

Email marketing w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy

Email marketing w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy

Najczęściej komunikacja utożsamiana jest z wymianą wiadomości między nadawcą a odbiorcą. Samo znaczenie słowa pochodzącego z języka łacińskiego communicare oznacza „czynić wspólnym, coś z kimś dzielić”*. Tym samym u podstaw tego sformułowania leży również

Materiał partnera. Monika Dudek, performance manager, FreshMail 14.10.2019
10 trendów, które zmienią naszą rzeczywistość

10 trendów, które zmienią naszą rzeczywistość

Future Thinkers to przedsięwzięcie zorganizowane przez Dell Technologies wspólnie z partnerami: Digital Excellence, CIONET, infuture.institute i SAP oraz przy współpracy z ponad setką ekspertów z różnych branż, w tym przede wszystkim z dyrektorami IT, inn

Wybory 2019. Co PiS szykuje dla przedsiębiorców?

Wybory 2019. Co PiS szykuje dla przedsiębiorców?

Do opublikowania ostatecznych wyników wyborów do polskiego parlamentu zostało jeszcze kilkanaście godzin, ale już teraz niemal pewne są samodzielne rządy Prawa i Sprawiedliwości. Przedstawiamy obietnice i postulaty wyborcze przygotowane przez partię podcz

Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu

Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu

Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo –najbardziej efektywny format reklamowy w tym model

HRcamp – XI edycja konferencji w Warszawie

HRcamp – XI edycja konferencji w Warszawie

17 października na PGE Narodowy w Warszawie będziemy mieli okazję uczestniczyć już po raz XI w najciekawszym wydarzeniu o tematyce HR i Employer Branding w Polsce. Jeżeli istnieje na polskim rynku wydarzenie HR, na którym zdecydowanie musisz być, to jest