Reklama

Aktualności

Reklama
Po obniżce stóp procentowych: Będziemy "zeskrobywać złotego z podłogi"

Po obniżce stóp procentowych: Będziemy "zeskrobywać złotego z podłogi"

Decyzja Rady Polityki Pieniężnej (RPP) o obniżeniu stóp procentowych o 75 punktów procentowych w środę była jednym z wydarzeń, które skierowały kurs euro w górę, przywracając go do stanu sprzed czterech miesięcy. Jednak to nie jedyny czynnik wpływający na spadający kurs złotego - zauważają analitycy.

Program 'Lokalna półka' - PiS chce wprowadzić zmiany w dostawach żywności

Program 'Lokalna półka' - PiS chce wprowadzić zmiany w dostawach żywności

Partia Prawo i Sprawiedliwość postuluje wprowadzenie nowych regulacji dotyczących dostaw produktów świeżych, takich jak warzywa, owoce, mięso, produkty mleczne i pieczywo. Według konserwatywnych polityków "Lokalna półka," miałaby zawierać dwie trzecie produktów od lokalnych dostawców.

Igor Blukowski (oprac.) 07.09.2023
Reklama
Niemiecka gospodarka w tarapatach? Spadek zamówień wywołuje niepokój w całej UE

Niemiecka gospodarka w tarapatach? Spadek zamówień wywołuje niepokój w całej UE

Najpotężniejsza gospodarka Europy zaczyna odnotowywać alarmujące oznaki kryzysu. Statystyki za lipiec pokazały gwałtowny spadek nowych zamówień w niemieckim przemyśle, który jest bezprecedensowy od czasu wprowadzenia lockdownu wiosną 2020 roku. To sygnał, który budzi niepokój nie tylko w Niemczech, ale także w całej Unii Europejskiej.

Reklama

Płatny Facebook i Instagram. Meta ominie unijne przepisy?

Płatny Facebook i Instagram. Meta ominie unijne przepisy?

Bardziej chronione dane i zwiększone bezpieczeństwo konta na obu flagowych portalach społecznościowych Mety już niedługo może być płatne. W ten sposób Mark Zuckerberg może ominąć wymagania stawiane przed jego firmą.

Igor Blukowski (oprac.) 04.09.2023
Raport Salesforce: klienci boją się nieetycznego użycia AI przez firmy

Raport Salesforce: klienci boją się nieetycznego użycia AI przez firmy

Raport Salesforce "Stan Klienta Połączonego" wykazuje, że obecnie aż 43% klientów z Polski obawia się nieetycznego wykorzystywania sztucznej inteligencji przez firmy. Ponadto 56% klientów z Polski uważa, że większa transparentność w stosowaniu SI przez przedsiębiorstwa zwiększyłaby ich zaufanie.

Reklama