rozmowa
zobacz inne tematyJakich kompetencji brakuje młodym founderom? Wywiad wideo z Anną Blajerską
- Wielu founderów wychodzi z założenia, że sam pomysł wystarczy. Dopiero później realia weryfikują ich plany - mówi Anna Blajerska, kierownik projektów w Puławskim Parku Technologicznym.
Paweł Majewski: "Wierzę, że Nordstream 2 nie powstanie" [WYWIAD]
Rosyjski Gazprom próbuje wzmocnić swą dominującą pozycję na europejskim rynku gazowym, a Niemcy mogą pomóc w realizacji tego projektu. To nie służy bezpieczeństwu energetycznemu – mówi Paweł Majewski, prezes PGNiG.
Wojciech Fedorowicz, TDJ Pitango Ventures: "W Polsce mamy swoisty fetysz unicornów"
- Mamy swoisty fetysz unicornów. Z jednej strony to fajnie jest mieć taką firmą, ale z drugiej strony to może o niczym nie świadczyć - mówi w szczerej rozmowie z mycompanypolska.pl Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures.
Erasmus, czyli klucz do przedsiębiorczości i innowacji
Polska ma potencjał do ściągnięcia utalentowanych studentów z całej Europy. Trzeba tylko wykorzystać ich ambicję i zbudować prawdziwą Dolinę Krzemową. O tym, jak to osiągnąć, porozmawiamy podczas debaty organizowanej przez My Company Polska i Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.
Traci państwo, zyskuje producent. 3 pytania do eksperta
Rozmowa z prof. Arturem Nowakiem--Farem, prawnikiem i ekonomistą, profesorem nauk prawnych, wykładowcą SGH.
Dresiary. Jak rzucić wszystko i... zrobić biznes [WYWIAD]
Rzuciłyśmy się w nieznane, bo fajnie jest zaryzykować i robić to, o czym marzysz. Wybrałyśmy kosztowny model biznesowy, czyli robimy rzeczy, których nikt jeszcze nie robił. Niemodne, a przez to wyjątkowe – mówią przyjaciółki, założycielki i właścicielki Risk Made in Warsaw Antonina Samecka, dyr. kreatywna i prezeska oraz Klara Kowtun, członkini zarządu.
Nie jestem liderką z żurnala
Gdy 18 lat temu przejmowałam firmę, nie miałam szacunku dla pracowników, uważałam, że to ja, właścicielka, jestem najważniejsza, a inny sposób motywacji niż finansowy dla mnie nie istniał. Dzisiaj wiem, że nic bardziej się nie opłaca niż symetryczna relacja z pracownikami – mówi Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka MB Pneumatyka.
Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!
Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.