PR
zobacz inne tematyBlack Friday w „My Company Polska”, czyli przychodzi PR-owiec do dziennikarza...
... i nie zawsze wie, jak powinien zagaić rozmowę. Ciekawi potencjalnych wniosków postanowiliśmy na łamach naszego serwisu dać PR za darmo. Czy akcja się udała?
Black Friday w My Company Polska. Dajemy PR za darmo!
Już jutro - 25 listopada - ukochany dzień łowców promocji! W "My Company Polska" również nie możemy się doczekać Black Friday, dlatego przygotowaliśmy specjalną okazję - drogi PR-owcu, przyślij nam propozycję wywiadu/komentarza eksperckiego/materiału prasowego, a my na pewno zainteresujemy się tematem!
Covidowa próżność opanowała firmy. Czy jeszcze będzie normalnie?
„Bakcyl dżumy nigdy nie umiera i nie znika” - w realiach walki świata z pandemią i kolejnymi mutacjami wirusa, słowa Camusa nabierają nowej wymowy. Obecnie biznes nerwowo szuka rozwiązań, a komunikacja firm zamienia się w festiwal covidowej próżności.
Reklama Apartu nie taka zła? "To przemyślany format, który ma wyjść z konwencji postcovidowej"
Świąteczna kampania firmy Apart z udziałem Małgorzaty Sochy, Julii Wieniawy i Anny Lewandowskiej wzbudziła kontrowersje. Negatywnie oceniło ją wielu ekspertów od marketingu, ale fani marki są zachwyceni. - To reklama, która ma dać ludziom trochę przyjemności - uważa z kolei Michał Kabaciński, właściciel agencji Michał Kabaciński PR.
Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?
Polska firma technologiczna Prowly, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 proc. udziałów w Prowly od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank.
Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe
Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.
Marketing w dobie pandemii
Pandemia Covid-19 trwale odmieniła oblicze biznesu, rewidując dotychczasowe modele działalności, w tym w zakresie sprzedaży, marketingu i PR. Epidemia to ogromne wyzwanie dla całej gospodarki, jednak to sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest najbardziej narażony na konsekwencje obecnego kryzysu.
Polska Akcja Humanitarna prosi o wsparcie
Powodzie, przez które ucierpiały miliony osób. Susza, która zmusza ludzi do porzucania domów i upraw. Te doniesienia nie dotyczą Polski, ale opisywane zjawiska coraz częściej nawiedzają nasz kraj. Wszystkie one mają tę samą przyczynę – coraz gwałtowniejsze zmiany klimatyczne. Polska Akcja Humanitarna apeluje o wsparcie osób, które wymagają pilnej pomocy w dostępie do czystej i bezpiecznej wody.