PR

zobacz inne tematy
Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Platforma Prowly sprzedana. Co planuje nowy właściciel?

Polska firma technologiczna Prowly, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 proc. udziałów w Prowly od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank.

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.

Marketing w dobie pandemii

Marketing w dobie pandemii

Pandemia Covid-19 trwale odmieniła oblicze biznesu, rewidując dotychczasowe modele działalności, w tym w zakresie sprzedaży, marketingu i PR. Epidemia to ogromne wyzwanie dla całej gospodarki, jednak to sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest najbardziej narażony na konsekwencje obecnego kryzysu.

Polska Akcja Humanitarna prosi o wsparcie

Polska Akcja Humanitarna prosi o wsparcie

Powodzie, przez które ucierpiały miliony osób. Susza, która zmusza ludzi do porzucania domów i upraw. Te doniesienia nie dotyczą Polski, ale opisywane zjawiska coraz częściej nawiedzają nasz kraj. Wszystkie one mają tę samą przyczynę – coraz gwałtowniejsze zmiany klimatyczne. Polska Akcja Humanitarna apeluje o wsparcie osób, które wymagają pilnej pomocy w dostępie do czystej i bezpiecznej wody.