omnichannel
zobacz inne tematyOptymalizacja różnych form płatności
Pozyskanie lojalności klienta nie jest możliwe bez zrozumienia jego potrzeb, a współczesny konsument stawia coraz większe wymagania, zwłaszcza jeśli chodzi o płatności.
Omnichannel, czyli rynek pod presją doświadczeń klientów. Trendy na 2023
Immersyjność, personalizacja oraz CX - te trzy trendy zadecydują o sukcesie na rynku omnichannel. Firmy muszą jak najszybciej podjąć aktywne działania, by wdrożyć narzędzia pozwalające na wyróżnienie się w tych obszarach.
Sukces w stylu omnichannel, czyli „Jak nie drzwiami, to oknem”
„Jak nie drzwiami, to oknem” – to stare powiedzenie najlepiej opisuje to, czym jest omnichannel – sztuką dotarcia do klienta, niezależnie od narzędzi.
Ofensywa w e-commerce
Jeszcze szybciej i jeszcze taniej. Klient kupujący przez internet robi się coraz bardziej wymagający. Poczta Polska S.A. opracowała model logistyczny dla e-sklepów, który pozwoli na sprawne wykorzystanie pojawiających się okazji.
Raport: E-commerce. Kierunek: omnichannel
Nawet jeśli nie posiadasz tradycyjnego sklepu, postaw na omnichannel. To najlepsze rozwiązanie, gdy koszty dotarcia do klienta wciąż rosną.
Marketerzy odkryli potencjał w direct mail
Co wspólnego mają ze sobą cyfrowi giganci, tacy jak Google, Amazon i Oracle? Wszyscy stosują direct mail w swoich działaniach marketingowych.
Shoper przejmie agencję omnichannel. Postawi na międzynarodową ekspansję
Shoper, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), zawarł przedwstępną umowę dotyczącą nabycia agencji Selium wyspecjalizowanej w obsłudze sprzedaży wielokanałowej.
Polska platforma omnichannel pozyskała 8 milionów na rozwój
ONe, polska platforma działająca w obszarze omnichannel, pozyskała 8 mln złotych na ekspansję - zarówno w kraju, jak i za granicą.
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce
Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.
Raport e-commerce. Online + Offline = przyszłość
Największą szansę w walce o klienta mają te firmy, które umiejętnie połączą światy online i offline. Jednolita historia zakupowa, zwana omnichannel, krystalizuje się jako najlepsza droga do rozwoju w tej branży.