koronawirus

zobacz inne tematy
Marketing w dobie pandemii

Marketing w dobie pandemii

Pandemia Covid-19 trwale odmieniła oblicze biznesu, rewidując dotychczasowe modele działalności, w tym w zakresie sprzedaży, marketingu i PR. Epidemia to ogromne wyzwanie dla całej gospodarki, jednak to sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest najbardziej narażony na konsekwencje obecnego kryzysu.

Gigant hotelowy ogłasza plan oszczędnościowy. Będą zwolnienia

Gigant hotelowy ogłasza plan oszczędnościowy. Będą zwolnienia

Grupa Accor, w skład której wchodzą takie sieci jak Novotel, Mercure czy Ibis, ogłosiła plan oszczędnościowy zakładający zwolnienie tysiąca pracowników na całym świecie. Dzięki temu firma ma zaoszczędzić w ciągu najbliższych dwóch lat ponad 200 milionów euro.

Pierwszy polski robot UV-C walczy z koronawirusem

Pierwszy polski robot UV-C walczy z koronawirusem

W Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu pracuje pierwszy polski robot UV-C wrocławskiej firmy ControlTec, który w bezpieczny sposób wspomaga dezynfekcję pomieszczeń. Samodzielnie jeździ, omija przeszkody i dezynfekuje - wszystko, by zlikwidować niebezpieczne drobnoustroje.

IATA: transport lotniczy odbuduje się dopiero w 2024

IATA: transport lotniczy odbuduje się dopiero w 2024

IATA - Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Lotniczego - przewiduje, że w przypadku przemysłu lotniczego powrót do statystyk sprzed pandemii zajmie co najmniej cztery lata. Z najnowszych prognoz wynika, że w 2020 roku straty linii lotniczych wyniosą ponad 84 mld dolarów.

Badanie Mastercard: po pandemii Polacy wydają pieniądze lokalnie

Badanie Mastercard: po pandemii Polacy wydają pieniądze lokalnie

Z badań przeprowadzonych przez Mastercard wynika, że w czasie pandemii Polacy docenili lokalnych przedsiębiorców i lokalne punkty handlowo-usługowe. Od czasu wprowadzenia obostrzeń związanych z epidemią Covid-19, największe ożywienie najbardziej odczuły piekarnie i sklepy warzywno-owocowe oraz mięsne.

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Wpływ pandemii na zaufanie Polaków do sieci handlowych

Najnowsze dane wskazują, że sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na stosunek klientów do poszczególnych sieci handlowych. W największym stopniu zaufanie Polaków w tym okresie zwiększyło się do Biedronki (14,3%), Lidla (12,5%), Carrefoura (11,2%) oraz Kauflandu (11,0%).

Savills IM: Doniesienia o kryzysie w sektorze biurowym są przesadzone

Savills IM: Doniesienia o kryzysie w sektorze biurowym są przesadzone

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, przewiduje, iż obawy związane z brakiem zapotrzebowania na powierzchnie biurowe po pandemii COVID-19 są przesadzone, a inwestorzy powinni zwracać szczególną uwagę na pojawiające się atrakcyjne oferty cenowe na rynku nieruchomości.

Sektor MŚP potrzebuje roku na rekonwalescencję po koronawirusie

Sektor MŚP potrzebuje roku na rekonwalescencję po koronawirusie

Po kilku miesiącach od wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce, widać zdecydowanie więcej optymizmu w sektorze MŚP. Na szybką rekonwalescencję branży, jeszcze w tym roku, liczy 18 proc. firm. Najwięcej zapytanych przedsiębiorców – 58 proc. – jest zdania, że optymistyczny scenariusz ziści się w przyszłym roku.

Jest pandemia, więc wakacje będą pod chmurką

Jest pandemia, więc wakacje będą pod chmurką

Pandemia koronawirusa sprawiła, że większość Polaków spędzi tegoroczny urlop w kraju. Po poluzowaniu obostrzeń ruszyły rezerwacje w hotelach i pensjonatach. Alternatywą dla oblężonych ośrodków mogą być wakacje pod namiotem lub w kamperze. Dla ceniących luksus jest glamping.