kampania
zobacz inne tematyStor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu
Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.
Kampania „Zrozum. Poczuj. Działaj!”
Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej i Grupa ArteMis zapraszają na webinar kampanii edukacyjno-informacyjnej „Zrozum. Poczuj. Działaj!”.
Carrefour rezygnuje z reklam w mediach publicznych? "Wykluczamy tematy związane z rasizmem"
Sieć Carrefour poinformowała w mediach społecznościowych o wycofaniu się z reklam w Telewizji Polskiej. Powodem miałoby być prezentowanie treści, które nie odzwierciedlają wartości firmy. W kolejnym komunikacie sieć podała jednak inne przyczyny.
Edukacja zmienia życie. Fundacja ADRA Polska zaprasza do nowej kampanii
Dziś do szkoły nie poszło i w następnych dniach nie pójdzie około 260 milionów dzieci. Brak edukacji to szereg strat dla całych społeczności. Dlatego Fundacja ADRA Polska zaprasza do udziału w kampanii „Każde dziecko. W każdym miejscu. W szkole” i do podpisania się pod petycją do światowych przywódców o umożliwienie dzieciom i nastolatkom odpowiedniej edukacji.