Polskie ePłatności z nowym systemem CRM dla klientów

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock
Polskie ePłatności oddał do użytku nową „Strefę Partnera”. Jest to system CRM (Customer Relationship Management) pozwalający na pełne zarządzanie procesem współpracy partnerskiej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Nowe rozwiązanie to nie tylko nowoczesna platforma analityczna ale także efektywny kanał komunikacji  i narzędzie marketingowe.

Nowy system CRM pozwala na zarządzanie zgłoszeniami, to także panel zarządzający rozliczeniami oraz promocjami. „Strefa Partnera” pełni rolę komunikatora, zbliżonego w obsłudze do popularnego facebookowego Messengera usprawniającego i przyspieszającego kontakt. Specjaliści Polskich ePłatności wprowadzili także opcje pozwalające na organizację konkursów, akcji specjalnych oraz budowy systemów premiowych.  

- Z wielką uwagą słuchamy potrzeb naszych partnerów i wprowadzamy rozwiązania, które w znaczy sposób ułatwią oraz usprawnią prowadzenia ich biznesu. Tworząc nową „Strefę Partnera” mieliśmy na celu wprowadzenie nowej jakości, jakiej jeszcze na polskim rynku nie było. Zauważyliśmy, iż większość dostępnych na polskim rynku programów partnerskich nie posiada kilku ważnych aspektów: przejrzystości, analityki oraz sprawnego kontaktu. Postanowiliśmy połączyć wszystko w intuicyjnym wielofunkcyjnym i progresywnym ( rozwojowym )systemie. – mówi Beata Flis, dyrektor Alternatywnych Kanałów Sprzedaży w Polskich ePłatnościach. 

Nowa „Strefa Partnera” pełni także rolę mini-platformy marketingu afiliacyjnego. Wszystko za sprawą stworzonego przez specjalistów PeP systemu linków referencyjnych. Otwiera on możliwość współpracy nie tylko ze sklepami internetowymi, ale także blogerami oraz influencerami. Indywidualne linki pozwalają internetowym twórcom na oferowanie usług PeP swoim fanom, subskrybentom oraz klientom, na czym każda ze stron może skorzystać poprzez pasywne zarabianie. 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ