Od e-commerce nie ma dziś ucieczki
Fot. Michał Mutorz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2018 (38)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Zapotrzebowanie na wysokiej jakości treści edukacyjne i poradnikowe jest bowiem w Polsce wciąż duże, szczególnie w segmencie mikro, małych i średnich firm, które, chociażby z racji ograniczonych budżetów, mają mniej możliwości korzystania z odpłatnych szkoleń.
W numerze, który trafił właśnie do Państwa rąk, rozpoczynamy nowy cykl poświęcony biznesowi w sieci. Od e-commerce nie ma dziś praktycznie ucieczki i każdy przedsiębiorca, nawet niezwykle przywiązany do tradycyjnego modelu działania, musi pomyśleć o tej drugiej, wirtualnej nodze. Problem w tym, że wielu nie wie, jak się do tego zabrać, a w związku z tym boi się postawić na nieznanym gruncie pierwszy krok. Lub też pierwsze i następne kroki są stawiane, lecz możliwości, jakie stwarza internet, nie są wykorzystywane tak, jak mogłyby. W naszym nowym cyklu postaramy się, po pierwsze, dostarczyć Państwu niezbędnej wiedzy, a po drugie – przełamać lęki i opory, dzięki czemu Państwa biznes zyska większą szansę na rozwój.
Zaczynamy od spraw najprostszych: przesłanek do podjęcia decyzji o wejściu w sieciowy biznes oraz wyboru domeny i hostingu, by w kolejnych odcinkach wprowadzić Państwa w świat narzędzi i inspiracji związanych z internetowym biznesem. Jestem przekonana, że gdy po kilku miesiącach dotrzemy do celu, będą Państwo zdeterminowani, by zdobytą wiedzę zweryfikować w praktyce.
Więcej możesz przeczytać w 11/2018 (38) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.