Jak zorganizować firmowy event
fot. Adobe StockWielu początkujących przedsiębiorców zapomina, że firmowy event to nie rodzinne imieniny czy impreza wśród znajomych. Tu nie można iść na żywioł. Inni od razu oddają organizację wyspecjalizowanym firmom, słono za to rzecz jasna płacąc. A przecież można to zrobić samemu, ale wciąż profesjonalnie. Grunt to pamiętać, że biznesowy event ma swój cel. Jeśli więc organizujemy imprezę promującą np. nasz nowy produkt lub usługę, pamiętajmy, że wydane pieniądze powinny skutkować dotarciem do grupy docelowej czy zacieśnieniem współpracy z dotychczasowymi klientami.
Kto się tym zajmie
– Każdy przedsiębiorca powinien dzielić się sukcesami z pracownikami, a event jest doskonałą do tego okazją – mówi Paweł Haberka, CEO wrocławskiej agencji eventowej PowerEvents, która zajmuje się profesjonalną organizacją imprez firmowych. Jego zdaniem nie zawsze trzeba zatrudniać specjalistów, sporo eventów można zorganizować na własną rękę. Dotyczy to zarówno dużych, jak i niewielkich firm. – Nawet dysponując niewielkimi środkami, firma może sama opracować i wyprodukować event – wtóruje mu Tomasz Lewandowski, ekspert w dziedzinie organizacji eventów i komunikacji public relations. Warunek? Przygotowania do organizacji takiego wydarzenia należy rozpocząć dużo wcześniej, zwykle kilka miesięcy, szczególnie, gdy w naszym przedsiębiorstwie do tej pory nie było...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 10/2019 (49) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.