Gdzie kupić mięso Beyond Meat? Pomoże nam Kim Kardashian
Kim Kardashian pomoże w promocji Beyond Meat / Fot. Mike Segar, ReutersJak wszyscy wiemy, Kim Kardashian ma bardzo ciekawy gust jeśli chodzi o wszelkie związki - również te biznesowe. Tym razem celebrytka nawiązała współpracę z Beyond Meat. Producent burgerów roślinnych zyskuje silnego sojusznika. Kardashian będzie rekomendowała tego typu posiłki swoim fanom.
Akcje Beyond Meat na chwilę w górę
Kardashian, która często publikuje w mediach społecznościowych zdjęcia swojej dobrze zaopatrzonej lodówki, powiedziała, że będzie dzielić się ulubionymi produktami Beyond Meat m.in. w newsletterze producenta.
W poście na Instagramie, który skierowała do swoich fanów, przyznała że zainspirowała ją misja firmy. Warto w tym miejscu dodać, że Kardashian nie może narzekać ani na brak fanów, ani na brak pieniędzy. Jeśli więc nawiązuje współpracę tego typu, to faktycznie stara się dobierać partnera niekoniecznie na podstawie oferowanych stawek.
Sprawdź też: 50 Cent
W oświadczeniu dla mediów przyznała, że produkty Beyond Meat "przynoszą korzyści zarówno ludziom, jak i planecie". Sama firma z kolei przekonuje, że wybrała Kardashian ze względu na jej "nienaganny gust w jedzeniu, modzie i nie tylko". Celebrytka wystąpi m.in. w kampanii reklamowej producenta.
W ostatnich 12 miesiącach akcje Beyond Meat spadły o ok. 80%. Kiedy pojawiła się informacja o współpracy z influencerką, na chwilę wystrzeliły nawet o 7%, ale ostatecznie spadają dalej.
Oto ostatnie 5 dni, z oznaczonym 24 maja, bo wtedy pojawiła się informacja o współpracy z Kardashian:
Akcje Beyond Meat, obecnie wyceniane na 22,94 dol.
Akcje spółki od początku roku spadły o -64%. W perspektywie 12 miesięcy to wspomniane -80%.
Gdzie kupić Beyond Meat?
Okazuje się, że produkty Beyond Meat nie są wcale tak trudno dostępne, jak mogłoby się wydawać. Roślinne burgery, które swoją strukturą imitują prawdziwą wołowinę, kupimy także w Polsce. Gdzie konkretrnie? M.in. w takich sklepach jak Kaufland, Lidl, Biedronka oraz Carrefour.
Jeśli interesuje nas zakup przez internet, burgery Beyond Meat znajdziemy np. na Allegro.
Zobacz: Tesco
Zaangażowanie Kim Kardashian może pomóc producentowi "mięsa alternatywnego" w utrzymaniu zainteresowania klientów. Firma już od pewnego czasu walczy o to, aby nie stracić tempa wzrostu w obliczu coraz większej konkurencji.
Celebrytka, wraz z członkami rodziny, jest już zaangażowana w kilka miliardowych marek konsumenckich. Jej marka bielizny Skims na początku roku odnotowała gwałtowny wzrost wyceny do 3,2 mld dol. Poparcie Kardashian może sprawić, że produkt odniesie duży sukces na rynku.