Znana sieć handlowa przyznaje dodatkowe świadczenia dla pracowników. Kto otrzyma pieniądze?
Fot. Pixabay.comObecna sytuacja, związana z intensyfikacją rozprzestrzeniania się wirusa, jest szczególnie trudna dla pracowników handlu. Sprzedawcy oraz pracownicy dystrybucji, którzy nieustannie stoją na pierwszej linii frontu, każdego dnia w sposób bezpośredni narażają się na liczne kontakty społeczne, a tym samym na potencjalne zakażenie wirusem. Sieć handlowa Netto zdecydowała o przyznaniu im dodatkowych świadczeń. Dodatek przewidziany jest dla osób, które świadczyły pracę w październiku br., wykonując swoje obowiązki w warunkach stresu i napięcia, związanego z możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.
- Od początku pandemii staramy się wspierać naszych pracowników i zapewnić im możliwie najwyższy poziom bezpieczeństwa – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Ponadto sieć postanowiła o przywróceniu 10-procentowego rabatu dla ich przedstawicieli, który obowiązuje od czwartku, 29 października, we wszystkich sklepach sieci.
W celu dodatkowego usprawnienia zakupów oraz zwiększenia bezpieczeństwa, od 29 października Netto wydłużyło godziny pracy wszystkich placówek (poza sklepami zlokalizowanymi w centrach handlowych) do godziny 23 (6-23). Przez cały czas sieć umożliwia także sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach. Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep” na stronie internetowej dyskontera, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów, w każdej godzinie jego funkcjonowania.