Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 2017

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 52
18 listopada poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. Laureaci wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się 28–30 listopada w Londyn

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

18 listopada poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. Laureaci wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się 28–30 listopada w Londynie.

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobyły zespoły: Paweł Murawski i Bartosz Bulak oraz Marta Krawiec i Pablo Dominguez Agregan reprezentujący 180heartbeats + Jung V. Matt. Nominacje otrzymali Adriana Hochmańska i Irmina Pączek z Grandes Kochonos Digital oraz Aleksandra Berka i Patrycja Rogacz z agencji They.pl.

Partnerem tej kategorii była marka Volkswagen, a zadanie konkursowe polegało na stworzeniu projektu kampanii zintegrowanej dla programu Mali Ratownicy, którego celem jest edukowanie dzieci w wieku 6–14 lat w zakresie pierwszej pomocy. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat.

W ramach kategorii Young Planners uczestnicy mieli za zadanie opracowanie projektu strategii oraz zaplanowanie kampanii dla linii napojów marki Tymbark. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Pauliny Maćczak oraz Klementyny Jarmusz z Havas PR. Nominacje otrzymały zespoły: Łukasz Gołacki i Agnieszka Gałkowska z agencji Walk Creative oraz Natalia Drobniak i Dawid Kaźmierczak reprezentujący McCann Worldgroup Poland.

Kategoria Young Planners jest skierowana do strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, którzy nie ukończyli 31 lat.

ZOBACZ RÓWNIEŻ