Znamy nominowanych w 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

Znamy nominowanych w 18. edycji konkursu SAR Effie Awards
34
85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów.

Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach (o 11,5 proc. więcej w porównaniu z zeszłym rokiem). Spośród zgłoszonych kampanii jury wybrało 85 nominowanych w 22 kategoriach. Najwięcej, bo aż po siedem nominacji jury przyznało w kategoriach Branded content i Dobra konsumenckie. Po 6 nominacji trafiło do kategorii: Finanse, Launch/relaunch, Uroda i pielęgnacja. W kategoriach Limited budget oraz Turystyka i podróże jury nie wyróżniło żadnych kampanii.

Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Zenith (11), Mediacom Warszawa i MEC (9), a spośród agencji reklamowych: Ogilvy & Mather (7), Saatchi & Saatchi IS (6) oraz GONG, JUST i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymała Grupa Żywiec (4).

Kampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu oceniało 104-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie poznamy podczas uroczystej Gali Effie 23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Pełna lista nominowanych na stronie: www.effie.pl/nagrodzeni/2017

ZOBACZ RÓWNIEŻ