Znamy finalistów GMC Poland 2016

Znamy finalistów GMC Poland 2016
51
Drugi etap tegorocznej edycji konkursu Global Management Challenge Poland dobiegł końca. Spośród 64 rywalizujących ze sobą drużyn osiem awansowało do rozgrywek finałowych, które odbędą sią 6 marca. Wśród zespołów o najwyższym wyniku znalazły się zarówno z

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Drugi etap tegorocznej edycji konkursu Global Management Challenge Poland dobiegł końca. Spośród 64 rywalizujących ze sobą drużyn osiem awansowało do rozgrywek finałowych, które odbędą sią 6 marca. Wśród zespołów o najwyższym wyniku znalazły się zarówno zespoły studenckie, jak i firmowe.

GMC to konkurs zarządzania strategicznego prowadzony w formie zaawansowanej komputerowej symulacji biznesowej. Dzięki wykorzystaniu koncepcji i zalet grywalizacji w rozwoju umiejętności i wiedzy uczestników GMC cieszy się uznaniem od ponad 30 lat na świecie i 17 lat w Polsce.

W konkursie rywalizują ze sobą drużyny (3–5-osobowe), których zadaniem jest zarządzanie wirtualną spółką. Uczestnicy, wcielając się w rolę zarządów, dążą do wypracowania jak najwyższych wyników inwestycyjnych. Symulacja jest interaktywna, dzięki czemu decyzje konkurencyjnych spółek (innych zespołów) mają wpływ na sytuację rynkową. Uczestnikami konkursu są studenci, młodzi profesjonaliści będący już pracownikami firm, ale również menedżerowie oraz kadra zarządzająca.

Do ścisłego finału tegorocznej edycji GMC Poland zakwalifikowało się osiem drużyn, które z końcem II etapu uzyskały najwyższy wynik inwestycyjny. Wśród najlepszych zespołów znaleźli się przedstawiciele firm takich jak ING Bank Śląski, Bank Pekao SA oraz zespoły studentów z Uniwersytetu Jagiellońskiego, Politechniki Poznańskiej, UMCS w Lublinie, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz AGH w Krakowie, które uczestniczyły w konkursie pod patronatem AVON, Visa, GPW, BPCC oraz Markapracodawcy.pl.

Warto również podkreślić, iż konkurs w Polsce objęty jest patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, a sponsorami strategicznymi GMC Poland 2016 są Amazon, AVON i Visa, które łącznie umożliwiły udział aż 70 zespołom studenckim.

Finał GMC Poland 2016 w formie jednodniowej rozgrywki odbędzie się już 6 marca w siedzibie AVON – partnera strategicznego bieżącej edycji konkursu. Wyniki konkursu ogłoszone będą kolejnego dnia podczas finałowej gali orgaznizowanej na Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Ogłoszenie wyników zostanie poprzedzone debatą pod tytułem: „Młode talenty – wyzwania dla rekrutacji, ale i szansa na innowacje dla biznesu”.

Zwycięzcy tegorocznej edycji otrzymają indeks na studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i już w kwietniu będą reprezentować Polskę na finale światowym w Katarze. Nagrodą za II miejsce w konkursie jest kurs programowania on-line „Front-End Development” ufundowany przez firmę CodersTrust Polska. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ