Zespół kolorowych skarpetek

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 12
21 marca 2019 roku w Światowy Dzień Zespołu Downa, Digital Resolution wraz ze swoimi partnerami ze świata marketingu i mediów zorganizował kampanię, w której edukuje Polaków na temat zespołu Downa.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

21 marca 2019 roku w Światowy Dzień Zespołu Downa, Digital Resolution wraz ze swoimi partnerami ze świata marketingu i mediów zorganizował kampanię, w której edukuje Polaków na temat zespołu Downa. 

Spot przygotowany specjalnie na potrzeby kampanii pokazuje, że osoby z wadą genetyczną praktycznie niczym się nie różnią od osób zupełnie zdrowych. Tak samo mają pasje, marzenia, hobby. Potrafią być szczęśliwie mimo braku akceptacji, z którą nie raz mają do czynienia ze strony innych osób. Clue kampanii to pokazanie, że osoby z zespołem Downa pragną akceptacji, szacunku i tolerancji. Dlatego też 21 marca 2019 roku załóżcie kolorowe skarpetki, zróbcie zdjęcie, udostępnijcie w social mediach oznaczając hastagiem #zespolkolorowychskarpetek. Ciekawe ilu Nas będzie? 

 

Dowiedz się więcej na stronie:

www.zespolkolorowychskarpetek.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ