Zapraszamy do 18. polskiej edycji Global Management Challenge
Materiały prasoweGMC to zaawansowana symulacja biznesowa, w której zarządzane przez uczestników spółki rywalizują na wirtualnej giełdzie. Aby awansować do kolejnego etapu, trzeba osiągnąć jak najwyższy wynik inwestycyjny swojej firmy. GMC to skuteczne narzędzie szkoleniowe, z elementami grywalizacji, które od lat cieszy się powodzeniem wśród menedżerów i specjalistów.
Konkurs GMC od wielu lat utrzymuje pozycję lidera w obszarze symulacji biznesowych w Polsce i na świecie. Złożony zakres decyzyjny pozwala uczestnikom na zarządzanie wieloma obszarami przedsiębiorstwa, od produkcji, przez HR, marketing, dystrybucję, po relacje z inwestorami. GMC jest organizowany w formie konkursu online, w każdej edycji startuje ok. 320 zespołów. Każdy zespół składa się z 3–5 osób – pracowników firm z różnych branż, specjalistów, młodych talentów, menedżerów czy kierowników. W konkursie, dzięki zaangażowaniu sponsorów, biorą również udział zespoły studenckie. Zadaniem zespołów jest zarządzanie wirtualnymi spółkami, tak aby osiągały jak najlepsze wyniki na symulowanym komputerowo rynku.
GMC to innowacyjny i intensywny trening analizy finansowej, oceny ryzyka czy planowania strategicznego. Projekt wymaga wnikliwej analizy rynku i obserwacji konkurencji. Zaangażowanie emocjonalne, które towarzyszy udziałowi w symulacji, czyni z niej efektywne i doceniane narzędzie szkoleniowe dla kadry menedżerskiej. Rozwija również świadomość biznesową, zapewnia tzw. helicopter view, niezbędny w pracy zarządu. Zaangażowanie w projekt daje również możliwość efektywnego dotarcia do wyselekcjonowanych studentów, młodych talentów.
18. polska edycja Global Management Challenge rozpocznie się już w grudniu tego roku. Zespoły do konkursu należy rejestrować na www.gmcpoland.pl. Konkurs będzie składał się z trzech etapów, dwa z nich będą prowadzone online, a ostatni – czyli finał krajowy – odbędzie się na Giełdzie Papierów Wartościowych. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.gmcpoland.pl.