Żabu podbije rynek gier mobilnych? Sieć Żabka rozszerza testy gry w swojej aplikacji

Żabu
Żabu, nowa gra od Żabki
Żabu - taką nazwę nosi nowa gra przygotowana przez... sieć handlową Żabka. Firma ogłosiła właśnie rozszerzenie testów aplikacji do 9 tys. użytkowników.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak podała firma, ze względu na bardzo duże zainteresowanie grą, postanowiono rozszerzyć z 5 do 9 tys. grupę testerów Żabu. Gra będzie dostępna tylko w aplikacji Żappka. Zapisy na testy są otwarte do 30 grudnia lub do wyczerpania miejsc. 

Żabu, czyli wirtualna żaba w telefonie 

- Testy Żabu umożliwią nam zdobycie gruntownej wiedzy na temat oczekiwań miłośników elektronicznej rozrywki, a zebrane informacje wyznaczą kierunki modyfikacji funkcjonalności zastosowanych w grze. W ten sposób chcemy uzyskać rozwiązanie maksymalnie dopasowane do oczekiwań naszych klientów – bo w 2023 roku finalna wersja gry trafi do wszystkich użytkowników Żappki - komentuje Żabka.

Testy Żabu ruszyły w połowie grudnia. Za stworzenie rozwiązania odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Partnerami technologicznymi projektu są: Future Mind, Synerise, Netguru

– Z ekscytacją realizujemy projekty łączące komunikację, biznes i technologię, dlatego wierzymy w ekspansję świata Żabu. Nie jest to bowiem tylko mobilna gra, a nowatorskie rozwiązaniem biznesowe, które wypracowaliśmy wspólnie z klientem. Kreatywna część gry - postać i jej charakter, nazwa, język, mechanika, scenariusze - są przemyślane i zaprojektowane w zgodzie z ideą Żappki, na czym nam zależało. Postać zaprojektowano w 3D, ponieważ taka technika pozwala nie tylko na atrakcyjne animacje, ale daje też perspektywę eksploatowania Żabu poza światem wirtualnym. Mamy nadzieję, że tak jak i my, polubią go wszyscy – mówi Jacek Karolak, Business Director 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Żabu. Na czym polega gra?

Główną postacią gry jest Żabu, czyli wirtualna żaba, która ma około 4 cm wzrostu. Uwielbia jabłka, częste prysznice i nie powinno zbyt długo przebywać bez opieki. A przede wszystkim… lubi grać w gry!

Wykonane w animacji 3D Żabu reaguje na zachowania klienta. Rozwija się i zdobywa kolejne poziomy gry, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym – żappsom. Użytkownicy będą mieli możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów.

Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. By ją ukończyć należy przejść 100 poziomów, a robiąc zakupy w sklepach sieci otrzymać dodatkowe punkty – za każdą wydaną złotówkę – 5 much, które są ulubionym przysmakiem Żabu i gwarantują mu przeżycie.

Po osiągnięciu wybranych poziomów na gracza czekają skrzynki z nagrodami, zawierające darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy. Uczestnicy, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę.

Opracowanie gry poprzedziły badania wśród użytkowników aplikacji Żappka – najwyżej ocenianym przez nich pomysłem było właśnie wdrożenie gry (85% wskazań). Badania miały także na celu wyselekcjonowanie funkcjonalności, które są najbardziej atrakcyjne dla klientów sieci – respondenci bardzo wysoko ocenili grywalizację. W trakcie testów pytano również o optymalny wygląd gry oraz jej nazwę. Aż 80% użytkowników z grupy docelowej wybrało Żabu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ