Young Creatives Cannes 2018

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 67
Trwają zapisy do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 1 lutego. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach: Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients. Na

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Trwają zapisy do kolejnej polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 1 lutego. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach: Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients. Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu 2018 r.

Young Creatives Cannes to projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową, będący wyborną okazją do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego, samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem oraz bycia ocenionym i docenionym przez najlepszych z branży.

Zasady są proste. W konkursie mogą startować osoby urodzone po 25 czerwca 1987 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godz. Wyjątek stanowią kategorie Film, oraz Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godz. Prace zespołów w każdej kategorii oceniać będzie osobne jury.

Eliminacje potrwają od 16 lutego do 12 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie.

Więcej informacji na: www.ktr.org.pl/young-creatives.

ZOBACZ RÓWNIEŻ