Young Creatives Cannes 2017
Ruszyły zapisy do kolejnej edycji konkursu Young Creatives Cannes skierowanego do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. To okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego, pozytywnej rywalizacji oraz oceny przez najlepszych z branży.
Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 30 stycznia. Mają do wyboru siedem kategorii: Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients. Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział zespołu w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas odbywającego się w czerwcu Festiwalu Cannes Lions 2017.
W konkursie mogą startować osoby urodzone po 24 czerwca 1986 r. (nieukończone 31 lat). Wszystkie zakwalifikowane zespoły mają za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Uczestnicy na samodzielne wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowi kategoria Film, w której czas wykonania zadania wynosi 48 godzin.
Podobnie jak w poprzednich latach uczestnicy kategorii Print będą mieli za zadanie wykonanie layoutu reklamy printowej. W kategorii Film zadaniem będzie nakręcenie spotu reklamowego. W przypadku kategorii Media i PR będzie to propozycja strategii działań, odpowiednio, mediowych i PR-owych. Osoby biorące udział w kategorii Design stworzą identyfikację wizualną, logotyp produktu lub projekt opakowania. Zadaniem w kategorii Cyber będzie opracowanie zintegrowanej kampanii w social media. Z kolei marketerzy startujący w kategorii Clients opracują brief kreatywny.
Eliminacje będą odbywały się od 13 lutego do 13 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia na adres: [email protected]. Więcej informacji na stronie www.ktr.org.pl/young-creatives oraz www.innovation.sar.org.pl (dla kategorii Media).