XI Forum IAB
7–8 czerwca odbyło się w Warszawie 11. spotkanie w ramach cyklu Forum IAB, zorganizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej, a poświęcone zagadnieniom skutecznego marketingu.
Jego tematem przewodnim było hasło „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”. Uczestnicy konferencji mówili m.in. o tym, jak rewolucja technologiczna, nowe uwarunkowania geopolityczne i społeczne, a także zmieniające się oczekiwania konsumentów wpływają na komunikację marketingową. Poruszano też takie tematy, jak nowe modele współpracy agencji marketingowych z klientami czy wpływ postępów prac nad rozwijaniem sztucznej inteligencji na całą branżę.
Na spotkaniu pojawiło się około tysiąca gości. Przyciągnęły ich m.in. cenione nazwiska. Na Forum pojawili się m.in. Alexander Nix – założyciel Cambridge Analytica, Jason Jercinovic – globalny szef innowacji marketingowych w agencji Havas czy Michael Kahn – globalny dyrektor zarządzający Performics Worldwide & Performance Practice Lead w agencji Publicis Media.