Wygrywająca strategia sprzedaży
Na zaproszenie „Harvard Business Review Polska”, po raz pierwszy w Polsce, światowy autorytet sprzedaży – dr Frank Cespedes z Harvard Business School – zaprezentuje autorską metodę, która gwarantuje: zrealizowane ambitne cele sprzedażowe, przewidywalny lejek sprzedażowy, większą wydajność zespołu dzięki sprzedaży właściwych produktów, właściwym klientom, we właściwym czasie.
Badania pokazują, że w większości firm panuje olbrzymi rozziew między strategią sprzedaży a strategią ogólną. Tymczasem ich połączenie ma kluczowe znaczenie dla organizacji, które chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Tylko spójna realizacja strategii pozwala bowiem osiągnąć doskonałość wyróżniającą firmę w oczach klienta, a jednocześnie nieosiągalną dla rywali z branży.
Sprawdź, w jaki sposób Twoja firma może stać się mistrzem sprzedaży dzięki przemyślanej strategii! Dowiedz się:
- Dlaczego większość firm nie posiada formalnej strategii sprzedaży?
- Jakie są konsekwencje mylenia jej z listą celów sprzedażowych?
- Jak zapewnić spójność między strategią ogólną a strategią sprzedażową i w ten sposób zbudować pozycję lidera na rynku?
- Jak przejść od strategii sprzedaży do konkretnych działań? Zyskaj cenne wskazówki implementacyjne!
- Jakie znaczenie w kontekście strategii ma segmentacja klientów?
Spotkanie odbędzie się 24 maja 2017 w warszawskim hotelu Westin. Więcej informacji: www.frankcespedes.pl.