Webinarium Praca zdalna 2.0 - rola kompetencji zarządczych i IT oraz BHP w pracy zdalnej

Webinarium Praca zdalna 2.0 - rola kompetencji zarządczych i IT oraz BHP w pracy zdalnej
Zapraszamy do udziału w specjalnej debacie poświęconej tematyce kompetencji zarządczych, IT i BHP w pracy zdalnej. Organizatorem wydarzenia są Pracodawcy RP.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Webinarium odbędzie się w środę 17 marca o godz 12:00. Udział wymaga rejestracji. W trakcie webinarium będzie można zadawać pytania na czacie.

Uczestnicy:

dr inż. Rafał Hrynyk - Przewodniczący Platformy Promocji Bezpieczeństwa i Zdrowia Pracy Pracodawców RP, Standard Development & Regulatory Affairs Leader for East Europe w 3M Company

Piotr Wołejko - prawnik, ekspert Centrum Monitoringu Legislacji Pracodawców RP

Robert T. Nowakowski - Konsultant i Partner w Spencer Stuart

Moderator: Marek Oramus - autor podsumowania Księgi Rekomendacji projektu „Praca zdalna 2.0”, członek Rady Fundacji Gospodarki i Administracji Publicznej

Agenda:

Zdalne zarządzanie pracownikami - Robert T. Nowakowski

Zapotrzebowanie na nowe kompetencje IT - Piotr Wołejko

Bezpieczeństwo i higiena pracy podczas pracy zdalnej - dr inż. Rafał Hrynyk

Webinarium jest częścią cyklu wydarzeń poświęconych rekomendacjom projektu „Praca zdalna 2.0'. Już 24 marca o godz. 12 zapraszamy na kolejne webinarium z cyklu pt. „Zdrowie, ekologia i cyberbezpieczeństwo jako wyzwania dla pracy zdalnej'.

 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY