Sześć nagród dla agencji z Polski na festiwalu Eurobest w Rzymie
2 grudnia, podczas gali zamykającej Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie, zostały wręczone statuetki zwycięzcom konkursu ocenianym przez 116 członków jury z całej Europy.
Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały sześć nagród:
- Saatchi & Saatchi Poland – srebro w kategorii Healthcare za pracę „Thermoscanner” dla GSK
- Saatchi & Saatchi Poland – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Thermoscanner” dla GSK
- Grey Worldwide Warsaw – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Kallax Real Timer” dla IKEA
- Walk Warsaw – srebro w kategorii PR/Public Affairs & Lobbying za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja
- Walk Warsaw – brąz w kategorii PR/Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja
- FCB Warsaw – brąz w kategorii PR za kampanię „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau
W Polsce przedstawicielem Eurobest jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej o festiwalu na www.eurobest.com.