Sześć nagród dla agencji z Polski na festiwalu Eurobest w Rzymie

Sześć nagród dla agencji z Polski na festiwalu Eurobest w Rzymie
87
2 grudnia, podczas gali zamykającej Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie, zostały wręczone statuetki zwycięzcom konkursu ocenianym przez 116 członków jury z całej Europy. Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu listach wśród nominowany

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

2 grudnia, podczas gali zamykającej Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie, zostały wręczone statuetki zwycięzcom konkursu ocenianym przez 116 członków jury z całej Europy.

Agencje z Polski w tym roku znalazły się na siedmiu listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały sześć nagród: 

- Saatchi & Saatchi Poland – srebro w kategorii Healthcare za pracę „Thermoscanner” dla GSK

- Saatchi & Saatchi Poland – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Thermoscanner” dla GSK

- Grey Worldwide Warsaw – brąz w kategorii Outdoor za pracę „Kallax Real Timer” dla IKEA

- Walk Warsaw – srebro w kategorii PR/Public Affairs & Lobbying za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja

- Walk Warsaw – brąz w kategorii PR/Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja

- FCB Warsaw – brąz w kategorii PR za kampanię „Remember” dla Muzeum Auschwitz-Birkenau

W Polsce przedstawicielem Eurobest jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Więcej o festiwalu na www.eurobest.com.

ZOBACZ RÓWNIEŻ