Styl, życie i hajs. Jak robić miliony na streetwearze? Nowy numer My Company Polska

Styl, życie i hajs. Jak robić miliony na streetwearze? Nowy numer My Company Polska
Moda uliczna przeszła niebywałą transformację. Od mało znanych projektantów aż po modowe salony - dziś streetwear to najbardziej gorący trend w ubiorze. Za tym idą grube pieniądze, a to już miejsce dla ambitnych przedsiębiorców. Jak wygląda ten rynek? Sprawdzamy w nowym numerze My Company Polska!

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Mikołaj Barczewski i Tomek Grande to jedni z najbardziej popularnych, polskich twórców mody ulicznej. W wywiadach przeprowadzonych z naszą redakcją opowiadają nie tylko o tym, ak kręcić miliony na streetwearze, ale także jak wyglądały początki ich biznesu i o co tak naprawdę chodzi w popularności tego kierunku mody.

Obok wywiadów z twórcami, sprawdzamy dokładnie ten rynek na naszym, polskim podwórku. Tym bardziej, że do nas moda uliczna dotarła z dość sporym względem Zachodu opóźnieniem. Czy rozwija się tak dobrze, jak w Stanach?

W nowym numerze My Company sporo miejsca poświęciliśmy kobietom biznesu, niejako kontynując temat przewodni numeru styczniowego. Nasze zestawienie 23 kobiet spotkało się ze sporym zainteresowaniem, dlatego tym razem przygotowaliśmy bardziej wyspecjalizowaną przestrzeń, promując najciekawsze naszym zdaniem kobiety nauki. Obok tego badamy rynek startupów zero waste i opisujemy historie kilku przedsiębiorstw-startupów, w tym Prosoma czy Studio Gwiaździsta 5. 

W numerze przedstawiamy także konsekwencje zagrożenia recesją na świecie dla rodzimych startupów. Zwłaszcza, że przez opóźnienia nasze rodzime instytucje mogą przez jakiś czas wstrzymać proces inwestycji w startupy!

Trzeci temat przewodni numeru to AI, a dokładniej niebywały sukces, który odniósł startup Open AI (stworzony m.in. przez Polaka!). W ślad za nim idą inne podmioty, a ten rynek stał się niespodziewanym magnesem na inwestorów. Gdzie leżą granice technologii w 2023 roku?

Lutowe wydanie My Company Polska to także raporty specjalne poświęcone rynkowi e-commerce oraz opieki zdrowotnej nad pracownikami. Piszemy także o K-popie, czyli nowej "pop-kulturze" wśród (nie tylko) nastolatek. 

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ