Skuteczna strategia marki w katowickim Idea Hub

Skuteczna strategia marki w katowickim Idea Hub
98
Jak sprawić, by nasza marka, produkt czy usługa wyróżniły się na rynku? Co zrobić, aby zaplanowana komunikacja dotarła do właściwego odbiorcy i skłoniła go do pożądanego działania? Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać 11 października, podczas dru

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak sprawić, by nasza marka, produkt czy usługa wyróżniły się na rynku? Co zrobić, aby zaplanowana komunikacja dotarła do właściwego odbiorcy i skłoniła go do pożądanego działania? Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać 11 października, podczas drugiego spotkania z cyklu Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub.

Strategia marki to jeden z fundamentów, na podstawie których powinien być budowany każdy biznes. To ona wyróżnia firmę i gwarantuje jej rozpoznawalność na rynku. Samo sformułowanie „strategia marki” jest tematem często poruszanym w mediach, dlatego jest postrzegane na wiele sposobów, w tym często błędnie. Podczas warsztatów w Idea Hub Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava – pomoże uczestnikom zrozumieć istotę strategii marki: zdefiniuje czym jest i jakie są cele jej przygotowywania, a także co można osiągnąć dzięki dobrze przemyślanym planom. Podczas spotkania prelegent przedstawi również, z jakich elementów powinna się składać strategia oraz jak rozpocząć jej tworzenie.

Wydarzenie odbędzie się 11 października w godz. 18–20 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center, przy ulicy Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę: www.strategiamarki.evenea.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ