Ruszyły zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards

Ruszyły zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards
62
W konkursie nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. To nagroda dla tych, którzy umieją świadomie i skutecznie użyć komunikacji marketingowej do osiągania celów biznesowych. W tym roku dodatkowo otwarto dwie nowe kategorie: „Turystyka i podróże

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W konkursie nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. To nagroda dla tych, którzy umieją świadomie i skutecznie użyć komunikacji marketingowej do osiągania celów biznesowych. W tym roku dodatkowo otwarto dwie nowe kategorie: „Turystyka i podróże” oraz „Performance marketing/e-commerce”. 

Pojawienie się dwóch nowych kategorii to najważniejsza zmiana w stosunku do poprzedniej edycji konkursu. Performance marketing/e-commerce dotyczy aktywności marketingowych, których podstawowym celem jest zdobywanie leadów oraz wsparcie sprzedaży w kanale online. 

– Effie jest dla branży komunikacyjnej najważniejszym konkursem, jedynym na rynku, w którym kampanie reklamowe doceniane są za osiągnięte dzięki nim efekty biznesowe. Komitet organizacyjny, analizując zgłaszane do Effie kampanie, zwrócił uwagę, że casy dotyczyły głownie działań, w których kluczową rolę odgrywała komunikacja marketingowa z konsumentami. Wiemy natomiast, jak wiele uwagi performance’owi poświęcają dzisiaj marketerzy i agencje oraz że znaczenie i budżety przeznaczane na tego typu działania dynamicznie rosną. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie nowej kategorii, dzięki której, mam nadzieję, rozwiąże się worek ze zgłoszeniami, które pokażą szersze niż dotychczas kompetencje naszej branży i udowodnią, że potrafimy dbać o biznes klientów – powiedziała Beata Golubińska, Chief Capability Officer w Publicis Media, członek komitetu organizacyjnego Effie. 

Druga nowa kategoria, wprowadzona do konkursu Effie, to Turystyka i podróże. Można do niej zgłaszać kampanie promujące usługi turystyczne, hotelarskie i lotnicze oraz promujące miasta/miejscowości, regiony, kraje, parki narodowe, rezerwaty, miejsca o znaczeniu historycznym i kulturalnym, jak również kampanie wydarzeń promujących wyżej wymienione. 

Do konkursu Effie można zgłaszać kampanie w 24 kategoriach konkursowych, w dwóch terminach: do 12 maja (godz. 18) oraz do 22 maja (godz. 18). Ogłoszenie wyników nastąpi w trakcie gali 23 października 2017 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. 

Więcej informacji o Effie Awards, regulamin i wzory dokumentów zgłoszeniowych dostępne są na www.effie.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ