Przed nami Gala Effie Awards Poland

Fot. Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe 38
29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie poznamy zwycięskie kampanie marketingowe tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie poznamy zwycięskie kampanie marketingowe tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland.

Spośród 193 zgłoszonych prac wybrano 71 nominacji w 24 kategoriach. W tym w najmłodszej, debiutującej w tym roku – Marketing & Business Solutions. Jak zauważa przewodniczący jury Tomasz Lisewski (Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w Philips International), kategoria ta pojawiła się, aby dać szansę inicjatywom, które mają ogromny wpływ na biznes, a wymykają się klasycznym ramom komunikacji marketingowej. – Otrzymaliśmy w niej aż 14 zgłoszeń, w których zobaczyliśmy, jak można rozwinąć biznes, tworząc nowe doświadczenie marki, dzięki innowacyjnemu podejściu tak online, jak i offline – zauważa Lisewski. – Chcieliśmy, aby ta nowa kategoria pomogła firmom i ich markom w przygotowaniu do przyszłości, gdzie doświadczenie, serwis i użyteczność marki będą decydowały o tym, kto wygra na rynku.

W tym roku aż po sześć nominacji przyznano w kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence oraz Positive Change – Edukacja społeczna i Pro Bono. Wśród domów mediowych najlepiej wypadły Wavemaker (13 nominacji), Mediacom i Starcom (po siedem) oraz Value Media (cztery). Wśród agencji: Saatchi & Saatchi IS (siedem), Ogilvy (pięć), DDB & Tribal, Grey Group Poland, Performance Media i Publicis Worldwide Polska (po cztery). Jeśli zaś chodzi o klientów – IKEA (sześć). Kampanie ocenia ponad 100-osobowe jury. – Przede wszystkim cieszy duża liczba wysokiej jakości zgłoszeń i to zarówno z firm międzynarodowych, jak i rodzinnych, startupów, jak i korporacji. Osobiście wróciłem do polskiego konkursu Effie po paru latach nieobecności i byłem pod wrażeniem znaczącej poprawy poziomu, szczególnie jeśli chodzi o planowanie strategiczne – mówi Lisewski.

ZOBACZ RÓWNIEŻ