Programmatic coraz bardziej skuteczny w rozwoju biznesu

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 8
Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo –najbardziej efektywny format reklamowy w tym model

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

 

Jak działa programmatic i dlaczego jego wykorzystanie przez marki rośnie tak szybko? Na czym polega pozyskiwanie informacji o Internautach i jak trafiają do marketerów? Jak umiejętnie wykorzystywać wideo –najbardziej efektywny format reklamowy w tym modelu? Jak wprowadzenie aukcji pierwszej ceny przez Google wpływa na sprzedaż i zakup reklamy w Internecie? Czy to koniec ery ciasteczek? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Programmatic behind the scenes”. Trzecia edycja wydarzenia przygotowanego przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska odbędzie się 7 listopada w Warszawie.

Programmatic rośnie w oczach. Zakup reklamy w tym modelu stanowił w Polsce w 2018 już 35 proc. wszystkich wydatków na display (w tym wideo) i systematycznie się zwiększa. Co więcej, jest dostępny nie tylko dla dużych rynkowi graczy. Z powodzeniem wykorzystują go także mniejsze firmy.  Konferencja IAB HowTo: Programmatic – behind the scene to solidna dawka wiedzy na temat działania ekosystemu programmatic oraz możliwości jego wykorzystania w strategii promowania produktów i usług każdego biznesu.

IAB HowTo to kilkanaście unikalnych wystąpień, podczas których eksperci IAB Polska wyjaśnią, jak od strony dostawcy powierzchni wygląda proces optymalizacji sprzedaży w programmatic, jakie możliwości kontroli nad reklamami ma wydawca oraz przed jakimi wyzwaniami stawiani są kupujący w modelu programmatic. Wszystko to w obliczu zmian technologicznych takich jak blokada third party cookies czy zmiana modelu aukcji. Prelegenci przedstawią także rozwiązania zwiększające transparentność oraz jakość usług programatycznych.  Nie zabraknie case studies, na przykładzie których pokażą, jak wykorzystać ten model w działaniach marketingowych i jak dzięki niemu skutecznie i szybko realizować cele biznesowe Twojej organizacji. 

- Celem Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska jest szeroka edukacja rynku reklamowego na temat zakupu reklamy w modelu automatycznym. Nasze działania mają uświadamiać reklamodawców, w jaki sposób wykorzystać programmatic w ich działaniach promocyjnych, ale również, w jaki sposób zabezpieczyć się przed potencjalnymi zagrożeniami wynikającymi ze zmian technologicznych. W tym celu już po raz trzeci organizujemy konferencję How To dotyczącą obszaru programmatic, na którą zapraszamy wszystkie osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu - mówi  Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director, Lovemedia, Szef Grupy Programmatic przy IAB Polska. 

Na IAB HowTo Programmatic: behind the scenes zapraszamy szczególnie osoby zaangażowane w z obszaru marketingu online, w tym e-commerce. Wydarzenie adresowane jest zarówno dla managerów, jak i specjalistów na poziomie początkującym oraz średnio-zaawansowanym w temacie reklamy. 

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów, wśród których znaleźli się m.in.: Radosław Gołąb (Gemius), Jacek Malesa i Małgorzata Kmieciak (SMART), Paulina Koroschetz i Agata Gaździak (Xandr), Elżbieta Kondzioła (Lovemedia), Maciej Sawa i Wojciech Dwojacki (OnAudience ), Nikodem Sarna i Filip Sadowski (Waytogrow),  Karol Jurga (Yeldbird), Arkadiusz Miegoń (Mexad Games), Dmitriy Shevchenko (Hybrid.ai), Jacek Wąs i Łukasz Bańkowski (Adform), Beata Tłuczkiewicz i Krzysztof Markowski (Wirtualna Polska Media).

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 450 zł netto, a dla firm niezrzeszonych 550 zł netto. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat – 100 zł netto.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ