Poznaj tajniki wprowadzania produktu na rynek zagraniczny
Czy wiesz co stoi za skutecznym wprowadzeniem produktu na rynek zagraniczny? Jedną z fundamentalnych zasad jest skuteczna strategia rozwoju marki, o której już 7 listopada, w ramach czwartego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” w katowickim Idea Hub, opowie Kamil Dziadkiewicz – specjalista ds. marketing i komunikacji w Swimmo – polskiej marce produkującej smartwatche dla aktywnych.
Ciężka praca nad koncepcją produktu to tylko część gwarancji sukcesu. Moment wprowadzania marki na rynek jest kluczowy dla przyszłości całego przedsięwzięcia. Niestety, dla wielu przedsiębiorców techniki wprowadzania produktów na rynek pozostają zagadką. Dlatego podczas czwartego spotkania z cyklu „Od zera do biznesu” Kamil Dziadkiewicz opowie: jak zbudować skuteczną strategię wejścia na rynek polski i zagraniczny, jak mądrze wydawać pieniądze przeznaczone na ten cel, jak zaprezentować markę, aby szybko przeniknęła do świadomości klientów, jak ustrzec się typowych błędów podczas wprowadzania produktu na rynek polski i zagraniczny.
Spotkanie odbędzie się 7 listopada (wtorek) w godzinach 18–20 w Idea Hub – bezpłatnej przestrzeni coworkingowej usytuowanej w Silesia City Center przy ul. Chorzowskiej 107 w Katowicach. O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń. Wydarzenie jest bezpłatne. Zapisy prowadzone są przez stronę: www.wprowadzanieproduktu.evenea.pl