Polski startup pozyskał 30 mln dolarów finansowania

Finansowanie dla eStore Media
Finansowanie dla eStore Media, fot. Adobe Stock
Firma eStoreMedia, dostawca oprogramowania SaaS do optymalizacji sprzedaży w e-commerce, założona przez Bartosza Kiełbinskiego, pod nazwą eStoreCheck, pozyskała 30 mln dolarów od inwestorów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Finansowania udzieliły fundusze Kennet Partners i Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy spółki.

1 czerwca 2021 roku: Firma eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż marek konsumenckich w kanale e-commerce, pozyskała w pierwszej rundzie zewnętrzne finansowanie w kwocie 30 mln dolarów od funduszy zarządzanych przez Kennet Partners i Digital+ Partners. Spółka przeznaczy te środki na rozwój autorskiej technologii Digital Shelf Automation oraz ekspansję na nowe rynki.

eStoreMedia z finansowaniem

eStoreMedia dostarcza platformę SaaS, dzięki której wiodące przedsiębiorstwa z listy Fortune 500 zwiększają sprzedaż online i analizują obecność swoich marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i analiz opartych o algorytmy uczenia maszynowego, narzędzia udostępniane przez eStoreMedia dają firmom prowadzącym sprzedaż online dogłębną wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż.

Inwestorzy – Kennet Partners oraz Digital+ Partners – są doświadczeni we wspieraniu przedsiębiorstw B2B i narzędzi typu SaaS. Dodatkowo, poza inwestycją kapitałową w wysokości 30 mln USD, Kennet Partners planuje wesprzeć zarząd eStoreMedia najlepszymi ekspertami z branży. Pomoże to wzmocnić jej pozycję w Europie oraz rozwinąć biznes w Stanach Zjednoczonych, Azji i Ameryce Południowej. Kennet Partners znany jest na polskim rynku m.in. z inwestycji w Codility.

Współpraca z Kennet Partners oraz Digital+ Partners to pierwsza zewnętrzna inwestycja kapitałowa dla eStoreMedia. Wywodząca się z Polski firma przez ostatnie 10 lat rosła dzięki własnym źródłom finansowania, pozyskując kilkudziesięciu klientów z listy Fortune 500 oraz realizując dla nich projekty w przeszło 50 krajach świata. Założyciele firmy zdecydowali się na partnerstwo z doświadczonym inwestorem, aby w pełni wykorzystać błyskawiczny rozwój, widoczny aktualnie w branży e-commerce. 

Zespół eStoreMedia ma nadzieję, że kapitał, wiedza i kontakty pozyskane od obu inwestorów, dodatkowo przyspieszą ten wzrost.

Bartosz Kiełbinski, założyciel i CEO eStoreMedia, mówi: - Cieszymy się z możliwości, jakie otwierają się dzięki współpracy z silnymi inwestorami. W ten sposób robimy ogromny skok w kierunku realizacji naszej wizji – stworzenia uniwersalnej platformy Digital Shelf Automation, która zmieni sposób współpracy między właścicielami marek oraz sklepami prowadzącymi ich sprzedaż online. W eStoreMedia mamy unikalną kombinację ekspertów z dziedzin sprzedaży, brandingu i komunikacji oraz technologii, dzięki czemu potrafimy tworzyć narzędzia, które naprawdę zmienią reguły gry w e-commerce. Tym bardziej się teraz cieszymy, bo dzięki nowym inwestorom nasze pomysły są krok bliżej do realizacji.

- eStoreMedia to wręcz doskonały przykład firmy technologicznej B2B, która urosła w sposób organiczny, a w które lubimy inwestować. Widzimy potężny potencjał w narzędziach SaaS do wspierania marek konsumenckich w zarządzaniu ich biznesem w e-commerce oraz posiadamy ambitne plany rozwoju technologicznego, umożliwiającego pozostanie liderem w branży. Cieszymy się na możliwość pracy z zespołem eStoreMedia oraz wspierania ich w osiągnięciu kolejnego poziomu rozwoju biznesowego - dodaje Hillel Zidel, Managing Director w Kennet Partners.

- Jesteśmy pod wrażeniem osiągnięć eStoreMedia oraz mamy nadzieję, iż dzięki naszemu wsparciu firma zostanie globalnym liderem w branży analityki e-commerce dla producentów. Wraz z nowym finansowaniem, eStoreMedia ma wszystko, aby przyspieszyć rozwój swojego produktu, pozyskiwać jeszcze więcej talentów i stać się prawdziwie globalną organizacją - komentuje Dirk Schmuecking, partner w Digital+ Partners.

 

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY