Polski startup AR Labs.io nawiązuje współpracę z marką Belutti. Efektem - wirtualna przymierzalnia

Wirtualna przymierzalnia okularów
Wirtualna przymierzalnia okularów
Marka AR-Labs.io tworząca wirtualne przymierzalnie okularów, dostarcza firmom z branży fashion innowacyjne rozwiązanie. Klienci, pobierając aplikację, w swoim telefonie mogą przymierzyć wirtualne modele okularów 1:1, czyli tak, jak w prawdziwym lustrze. Z nowoczesnego rozwiązania, skorzystała właśnie marka Belutti.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Projektując wirtualną przymierzalnię dla marki Belutti, twórcy skorzystali z technologii rozszerzonej rzeczywistości, dzięki której osoba mierząca okulary widzi się tak, jak w prawdziwym lustrze. Każdy model, który można przymierzyć dzięki aplikacji, wygląda dokładnie tak samo, jak na żywo podczas przymierzania w salonie optycznym. Dzięki aplikacji można się łatwo przekonać, czy dane oprawki dobrze pasują do kształtu twarzy – czy nie są za duże albo za małe. Aplikacja wykorzystuje idealnie odwzorowane modele 3D, które gwarantują precyzyjne odzwierciedlenie mierzonych oprawek. Jest to następna generacja wirtualnych przymierzalni, która zdecydowanie przerosła możliwości wykorzystania naklejek bądź modeli dwuwymiarowych.

Dzięki aplikacji AR-Labs.io możliwe jest nie tylko przymierzenie każdego modelu okularów oferowanych przez markę Belutti. Umożliwia ona również znalezienie najbliższego salonu optycznego, który ma w swojej ofercie produkty tej marki, gdzie można dokonać zakupu. Można ją instalować zarówno w smartfonach z oprogramowaniem typu Android, jak i iOS.

Sprawdź też: Ile zarabia programista

- Dzięki aplikacji Klienci mają dostęp do wszystkich oferowanych oprawek oraz nieograniczoną ilość czasu na podjęcie decyzji. Zanim odwiedzą salon, mogą przymierzać wybrane modele 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie – mówi Marcin Krasnodębski, dyrektor generalny Belutti. I dodaje: - Klient w domu, na wakacjach czy podczas przerwy w pracy, może wybrać, w których okularach się sobie podoba, zaznaczyć je w aplikacji, wyszukać najbliższy salon i udać się do niego, aby przymierzyć te wyselekcjonowane. Dzięki aplikacji współpracujące z nami salony optyczne mogą oferować klientom przymierzanie modeli, których nie ma fizycznie w sklepie. Jeśli wirtualne okulary będą pasowały klientowi będzie można je zamówić.

Współpraca marki Belutti z firmą AR-Labs.io

Aplikacja stworzona przez AR-Labs.io pomaga dystrybutorowi marki Belutti jeszcze skuteczniej wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom współczesnych klientów. Dziś salony optyczne zainteresowane produktami marki mogą je obejrzeć w aplikacji, co wspiera komunikację marki z potencjalnymi odbiorcami, którzy nie zawsze mają czas na stacjonarne spotkanie z handlowcem. Działania te idealnie wpisują się w misję startupu.

- Świat nieustannie się zmienia, a marki szukają innowacyjnych rozwiązań, aby wesprzeć procesy zakupowe zarówno online, jak i offline. Dzięki rozwiązaniom AR-Labs.io nasi klienci odnotowują spadek zwrotów nawet o 70 proc. Ich Klienci są zadowoleni, bo mogą przymierzyć okulary przed zakupem. My z kolei jesteśmy szczęśliwi, bo nic tak nie cieszy, jak owocna współpraca. Bardzo się cieszę, że dystrybutor marki Belutti docenił korzyści wirtualnej prezentacji produktów i zaopatrzył w to narzędzie zarówno partnerskie salony optyczne, jak i ich klientów oraz swój dział sprzedaży. Działamy na zasadzie wspólnego rozwoju – wskazuje Beata Badzyńska, współzałożycielka i prezeska startupu AR-Labs.io. 

AR-Labs.io to startup, który na przestrzeni ponad roku od czasu jego założenia zdążył już pozyskać rozpoznawalność i szerokie grono Klientów na dwóch kontynentach. Firma zajmuje się tworzeniem wirtualnych przymierzalni okularów, czapek, gogli narciarskich oraz biżuterii. W 2022 roku otrzymała nagrodę Modern Retail Awards w kategorii Retailtech startup. Ma na swoim koncie m.in. pierwsze wirtualne lustro w salonie Sirene w Fabryce Norblina czy aplikację dla kalifornijskiego klienta Woodey.

ZOBACZ RÓWNIEŻ