O strategiach marketingu online podczas IAB Internet Week

O strategiach marketingu online podczas IAB Internet Week
3
Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Int

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week, który 9–13 kwietnia odbędzie się w Warszawie.

Przez pięć dni, w siedzibie IAB Polska, eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali najciekawsze studia przypadku poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom komunikacji interaktywnej. Nie zabraknie tematów związanych z budowaniem strategii, podnoszeniem efektywności sprzedaży, kosztem konwersji, budowaniem relacji z klientami, a także przykładów efektywnego docierania do klientów w digitalu.

Eksperci opowiedzą m.in. o tym, kim jest digital customer i jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę. Omówią, jak prowadzić skuteczną komunikację online oraz jak połączyć ją z działaniami offline. Podzielą się doświadczeniem w zakresie pozyskiwania leadów przy użyciu formularzy, landing pages, webinarów i social media. Podadzą przykłady dobrych i złych praktyk z wykorzystaniem marketing automation. Jednocześnie zastanowią się nad tym, jaką część ruchu na naszym www stanowią boty oraz na ile nasze reklamy prowokują internautów do korzystania z adblocka.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces i przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z marką czas z własnej woli. Warsztaty będą też poświęcone angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Eksperci opowiedzą, jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażą, czym się kierować i jakich błędów unikać, nawiązując współpracę z youtuberami. Przeanalizują też mierzenie efektywności takich działań.

Spotkanie jest adresowane przede wszystkim do marketerów – menedżerów i specjalistów marketingu zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online, a także do agencji i domów mediowych. Udział w nim jest bezpłatny. Warsztaty są objęte akredytacją DIMAQ.

Więcej informacji na stronie www.internetweek.pl.

ZOBACZ RÓWNIEŻ