Nowy numer My Company Polska już w sprzedaży!

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 52
28 kwietnia na rynku pojawił się nowy, majowy numer miesięcznika My Company Polska. Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy duży raport o radzeniu sobie w czasie kryzysu a także publikujemy wyniki tegorocznego badania Marka Godna Zaufania.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

COVID-19 paraliżuje polską gospodarkę i polskich przedsiębiorców. Na szczęście wiemy coraz więcej o tym, w jaki sposób firmy mogą próbować przetrwać ten trudny okres. Dlatego na kilkudziesięciu stronach piszemy o tym, jakie strategie na przetrwanie (a nawet rozwój) w trudnych czasach mają konkretne firmy i z jakich narzędzi pomocowych mogą korzystać. Przeprowadziliśmy także liczne wywiady i rozmowy z ekspertami, m.in. przedstawicielami organizacji branżowych, przedsiębiorcami oraz specjalistami z zakresu psychologii, bankowości i historii gospodarki.

Tematem okładowym jest wywiad z Michałem Sadowskim – twórcą Brand24 – firmy, której oferta monitoringu mediów społecznościowych stała się must-have dla każdej firmy marketingowej w Polsce i która w ubiegłym roku zmierzyła się z kryzysem, który zagroził jej istnieniu. Brand24 poradził sobie z tym i dziś znów dynamicznie się rozwija. Michał Sadowski dzieli się swoimi doświadczeniami w zakresie ratowania firmy oraz radzi, jakich błędów nie popełniać w odniesieniu do obecnego kryzysu.

W numerze przeprowadziliśmy także wywiad z wicepremier, Jadwigą Emilewicz. Pytamy się jej m.in. o to, jaka jest strategia rządu w zakresie nadchodzącej recesji oraz o to, jak często spiera się z ministrem Szumowskim, czy państwo powinno bardziej ratować ludzi czy gospodarkę.

W kwietniu, jak co roku, przeprowadziliśmy badanie Marka Godna Zaufania. Instytut badawczy Kantar na zlecenie My Company Polska sprawdził, które marki mają największe uznanie w oczach polskich przedsiębiorców. Na liście znalazło się kilka zaskoczeń – prezentujemy kompletne wyniki!

W majowej odsłonie miesięcznika nie zabrakło także artykułów o innowacyjnych, polskich startupach, jak SmartBee Club (nauka we własnym domu), NUADU (wirtualna platforma edukacyjna), Noa (podmorski Google) czy Handerek Technologies (producent paliwa ze śmieci).

W części „strategie” piszemy o polskich firmach, które znalazły się na liście FTSE 1000, czyli najszybciej rozwijających się przedsiębiorstwach na świecie oraz o robieniu biznesu na… ziołach czy na gryce.

W numerze przygotowaliśmy także praktyczne porady dla przedsiębiorców np. w zakresie wyceny firmy oraz przygotowania spółki do sprzedaży. Prognozujemy także, jak zmieni się rynek biurowy oraz w jaki sposób przedsiębiorcy zmienią po kryzysie swoje przestrzenie biurowe. W dziale Drive testujemy nową Skodę Superb a w cyklu „myśląc o sobie” piszemy o tym, jak przekuć emocje w swój największy atut.

UWAGA! Ze względu na pandemię My Company Polska dołączył do akcji #zostanwdomu. Zamiast iść do kiosku czy na stację benzynową możesz przeczytać pełną wersję gazety w wersji mobilnej lub cyfrowej (zarówno na naszej stronie, jak i w aplikacji My Company Polska dostępnej na Google Play i Appstore). By zachęcić Was do wyboru tej opcji obniżyliśmy ceny: nowy numer dostępny jest za jedynie 5 zł! W specjalnej cenie mamy dla Was także prenumeratę naszego miesięcznika. 

LINK: https://mycompanypolska.pl/prenumerata

My Company Polska to miesięcznik, adresowany do przedsiębiorców – właścicieli oraz kluczowych pracowników z kadry zarządzającej. Jest to magazyn stworzony przez przedsiębiorców, ekspertów dla przedsiębiorców, zawierający najważniejsze informacje o gospodarce, świecie biznesu, prawie i finansach, wzbogacony o aktualności i opinie, porady i inspiracje, a także raporty, rankingi i zestawienia. 

Pełne wydanie miesięcznika dostępne jest na stronie internetowej www.mycompanypolska.pl aplikacji mobilnej My Company Polska oraz w punktach sprzedaży: salonach InMedio, Relay, Empik, RUCH, Kolporter; stacjach benzynowych: Circle K, BP, Shell, Orlen i innych placówkach handlowych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ